اگر این میوه را سرخ کنید مانند گوشت خواهد شد

در صورتی که می خواهید گوشت کمتر مصرف کنید این میوه جایگزین خوبی خواهد بود

اگر این میوه را سرخ کنید مانند گوشت خواهد شد

به گزارش۸دی، میوه های بسیار زیادی هستند که می توانند جایگزین بسیار خوبی برای مواد پر ضرر شود.به عنوان مثلا همه می دانند که گوشت زیاد برای سلامتی مضر است ولی عده بسیار زیادی هستند که به گوشت علاقه وافری دارند .در این مطلب الودکتر برای شما میوه ای را معرفی نموده ایم که اگر آن را سرخ کنید بافتی شبیه به بافت گوشت پیدا خواهد کرد.هندوانه میوه ایست که پس از سرخ شدن بسیار لذیذ خواهد شد.بله هندوانه را هم می توان سرخ کرد! اگر طرفدار تجربه طعم های جدید باشی احتمالاً بدون مطالعه ادامه این دستور تهیه سراغ هندوانه های داخل یخچال می روید تا سرخ شان کنید. اما اگر دوست ندارید چارچوب ها و عادات غذایی تان را بشکنید باید بگوییم که هندوانه سرخ شده نقطه شروع خوبی است.

هندوانه سرخ شده؛ یک دسر ساده و متفاوت

وقتی هندوانه را سرخ می کنید، بافتش شبیه گوشت میشود. به همین خاطر برای گیاه خوارانی که هوس شکستن رژیم غذایی به سرشان زده هم مناسب است.
گام اول : مواد لازم

مواد لازم برای تهیه هندوانه سرخ شده
هندوانه
پودر قند
توت فرنگی – یا هر میوه دیگری که دوست دارید
خامه زده شده
روغن پخت و پز
تابه نچسب

گام دوم : تابه را آماده کنید

تابه را روی شعله ملایم بگذارید تا گرم بشود و چند قطره روغن داخل آن بریزید. اگر ویدیو را تماشا کرده اید حتماً از روغن کمتری استفاده کنید. سوزاندن سبزیجات و میوه های آبداری مثل هندوانه واقعاً کار سختی است و به همین خاطر لازم نیست نگران باشید. روغن را با قلم مو یا اسپری کاملاً به کف تابه بمالید.

حالا باید هندوانه را برش بزنید. هرچه برش ها ضخیم تر باشند، زمان سرخ شدن بیشتر میشود. بعد از چندبار درست کردن هندوانه سرخ شده ضخامت مناسب دست تان می آید. اگر تابحال هندوانه سرخ شده درست نکرده اید، توصیه ما برش های ضخیم است.

گام سوم : هندوانه را سرخ کنید

هندوانه ها را داخل تابه قرار بدهید و صبر کنید تا داغ بشوند. بعد از دو دقیقه یک قاشق سرخالی پودر قند روی هندوانه ها بریزید و صبر کنید تا آب بشوند. هندوانه ها را برگردانید و همین کار را تکرار کنید. میزان شکر به ذائقه تان بستگی دارد اما به هر دو طرف هندوانه سرخ شده باید شکر بزنید.

هر دو تا یک دقیقه هندوانه ها را برگردانید تا هر دو طرف خوب سرخ بشوند. بسته به ضخامت برش های هندوانه باید پنج تا ده دقیقه زمان بگذارید تا هندوانه ها آماده بشوند.

گام چهارم : هندوانه سرخ شده را سرو کنید

هندوانه سرخ شده را با خوراکی ها و طعم دهنده های مورد علاقه تان سرو کنید. ما از خامه زده شده و توت فرنگی استفاده کرده ایم. اگر از طعم این پیش غذای ساده خوشتان آمد، نتیجه کار را با کاربران ساختنی در میان بگذارید و به ما بگویید از چه خوراکی کنار هندوانه سرخ شده استفاده کرده اید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه