فرماندار رشت :

رشت مدیر ضعیف نمی‌خواهد

فرماندار رشت گفت: این‌ که مدیری در حوزه شهرستان یک طرح اشتغال‌زایی را تصویب کرده و بعد مدیرکل استان آن را رد کند نشان از ضعف مدیر شهرستانی است که نمی‌تواند از طرح‌هایش دفاع کند و ما چنین مدیری نمی‌خواهیم.

رشت مدیر ضعیف نمی‌خواهد

به گزارش ۸دی، سید محمد احمدی عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان رشت در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: در زمینه توسعه اشتغال با هیچ مدیری تعارف نداریم.

فرماندار رشت خاطرنشان کرد: اینکه مدیری در حوزه شهرستان یک طرح اشتغالزایی را تصویب کرده و بعد مدیرکل استان آن را رد کند نشان از ضعف مدیر شهرستانی است که نمی‌تواند از طرح‌هایش دفاع کند و ما چنین مدیری نمی‌خواهیم.

احمدی با تاکید بر اینکه تسهیلات اشتغالزایی باید در چهارچوب قانونی با متقاضیان ارائه شود ابراز داشت: باید از تمام ظرفیت‌ها برای جذب اعتبارات اشتعالزایی استفاده کرده و از انفعال در جلسات بررسی طرح‌های اشتغالزا خودداری کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت تصریح کرد: هیج کارمندی حق ندارد به متقاضی دریافت تسهیلات بگوید برای من آژانس بگیر تا من برای بازدید از طرحت بیایم بلکه باید با وسیله نقلیه خودش برای بازدید برود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به ایجاد اشتغال در حوزه بومگردی و گردشگری ابراز داشت: بخشداران باید هر روز وضعیت حوزه گردشگری و بومگردی را رصد کنند و آمارشان را به گونه‌ای ارائه کنند که شاهد پیشرفت وضعیت اشتغال باشیم.

فرماندار رشت با بیان اینکه زیرمجموعه‌های دستگاه‌های اجرایی موظف هستند از سیاست‌های دستگاه اجرایی پیروی کرده و از آن تخطی نکنند افزود: اداره شیلات، گردشگری و صنعت معدن شهرستان رشت باید تحرک بیشتری در حوزه ارائه طرح‌های اشتغالزا داشته باشند.

رئیس میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشت نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: این اداره تاکنون یک میلیارد و ۷۲۹ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان ارائه کرده است.

حسین میرزایی با بیان اینکه بانک ملی تاکنون تسهیلات مورد نیاز ۷۱ طرح اشتغالزایی به مبلغ ۶۱۵ میلیون را پرداخت کرده است اظهار داشت: در مجموع، اشتغال ۲۵۰ نفر تاکنون در سامان رصد ثبت شده است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشت اعلام کرد: از ۱۳۰ طرح ابلاغ شده به بانک رفاه تاکنون تسهیلات مورد نیاز ۸۸ طرح به مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان پرداخت شده که برای ۱۴۲ نفر اشتغال ایجاد کرده است‌.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه