پدر و مادر نوزاد مُرده شان را زیر ماشین انداختند تا دیه بگیرند

جسد نوزاد ۲۵ روزه در مانه و سملقان قربانی سناریوی وحشتناک پدر و مادر خود شد.

پدر و مادر نوزاد مُرده شان را زیر ماشین انداختند تا دیه بگیرند

به گزارش۸دی، سرهنگ علیحسین رختیانی، رئیس پلیس مانه و سملقان در تشریح این تصادف  ساختگی اظهار کرد: صبح امروز یک سانحه خروج از جاده یکخودرو پراید در محور راز به آشخانه به پلیس  گزارش شد.
وی افزود: ماموران در صحنه حضور یافته و مشاهده کردند زن و مردی که حادثه  خودروی آنان گزارش شده ادعا دارند نوزاد ۲۵ روزه شان در حادثه جان خود را از دست داده است.
وی افزود: ماموران به این سانحه مشکوک شده و با بررسی های بیشتر، مشخص شد نوزاد شب گذشته جان باخته است و پدر و مادر برای دریافت دیه، فرزند خود را طعمه حادثه ساختگی کرده اند.
رختیانی افزود: متهمان در بازجویی های بعمل آمده اعتراف کردند که این کودک روز قبل بر اثر بیماری فوت کرده است و قصدشان از این اقدام دریافت دیه از بیمه بود.
رئیس پلیس مانه و سملقان با اشاره به اینکه متهمان بعد از تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند یادآور شد: پلیس با افرادی که بخواهند به هر دلیلی باعث ایجاد اخلال در اجرای قانون Law شوند برخورد می‌کند.
ساعتی قبل برخی کانال های استان فوت این نوزاد را ناشی از واژگونی خودرو اعلام کردند اما نیروی انتظامی در گفت و گو با ایرنا آن را تصادف ساختگی برای دریافت دیه ذکر کرد

منبع: رکنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه