رئیس کمیته امداد امام خمینی لنگرود خبر داد

پرداخت بیش از ۴۳ میلیارد تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان لنگرود

رئیس کمیته امداد امام خمینی لنگرود گفت: طی یک سال گذشته ۴۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زایی از محل صندوق امداد ولایت و اعتبارات بانکی به ۲۵۹ نفر از مددجویان تحت‌پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان لنگرود پرداخت‌شده است.

پرداخت بیش از ۴۳ میلیارد تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان لنگرود

به گزارشهشت دی،مهدی پنجی صبح امروز  با اشاره به پرداخت مستمری به مددجویان شهرستان لنگرود اظهار کرد: حدود ۳۴ میلیارد ریال مستمری در سال گذشته به مددجویان کمیته امداد لنگرود پرداخت‌شده است.

وی با بیان اینکه ۵ هزار و ۳۳۸ خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) لنگرود هستند افزود: این تعداد خانوار در قالب ۸ هزار و ۲۴۲ نفر هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی لنگرود تعداد فرزندان طرح محسنین را ۱۴۶ نفر و حامیان آن‌ها را ۳۰۳ نفر از داخل شهرستان و خارج از استان عنوان کرد و گفت: دو میلیارد و ۷۷۵ میلیون ریال بابت تعهدات حامیان رد سال گذشته دریافت و به افراد طرح محسنین پرداخت‌شده است.

پنجی با بیان اینکه شهرستان لنگرود در بحث اشتغال از ۳۹ میلیارد تومان اعتبار بانکی تبصره ۲۶ قانون بودجه کل کشور توانست در سال ۱۳۹۶، ۹۸ درصد اعتبار معادل ۳۸ میلیارد ریال را جذب کند.

وی از رتبه دوم شهرستان لنگرود ازلحاظ جذب اشتغال در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: ۲۰۷ وام اشتغال‌زایی به مددجویان تحت پوشش پرداخت‌شده که بیشتر در زمینه دامداری، خدمات، کشاورزی، نوغان، شالیزار و پوشاک و غیره است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) لنگرود بیان کرد: ۵۲ وام اشتغال‌زایی نیز از محل صندوق امداد ولایت  به مددجویان تحت‌پوشش کمیته امداد امام خمینی این شهرستان پرداخت‌شده است که مجموع دریافت‌کنندگان وام اشتغال در سال گذشته از محل اعتبارات کشوری و داخلی به ۲۵۹ نفر رسید.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه