حسن عباسی در رشت:

دل ها با جمهوری اسلامی است هرچند برخی مسئولان با آن همراهی نکنند/ برای بقا باید اقتصاد را قوی کنیم

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه بیکاری و عدم ازدواج جوانان به دلیل بی ارزشی ریال است، اظهار کرد: امروز آمریکا می داند که در جنگ نظامی و فرهنگی موفق نمی شود و ما برای بقا باید اقتصاد را قوی کنیم.

دل ها با جمهوری اسلامی است هرچند برخی مسئولان با آن همراهی نکنند/ برای بقا باید اقتصاد را قوی کنیم

به گزارش خبرنگار هشت دی، حسن عباسی شامگاه دوشنبه در مسجد فاطمه الزهرا رشت در مراسمی با موضوع «دهه پنجم انقلاب اسلامی؛ بیم ها و امیدها» با بیان اینکه امام زمان (عج) در بین ما است، اظهار کرد: ما به عنوان منتظران ظهور افتخار می کنیم که برای اولین بار حکومتی داریم که ملتی پای همه چیز آن ایستاد که در دوره هیچ کدام از انبیا تکرار نشده است.

وی با بیان اینکه اولین بار است که ۴۰ سال دو عبد خدا با حمایت مردم این حکومت را رقم زده و حفظ کردند، گفت: مسئله این است که اتفاق رقم خورده کار خود حضرت (عج) است او این شرایط را رقم زده که امروز اینجا هستیم.

رییس اندیشکده یقین گفت: شرایطی برای تحقق اهداف اسلام داریم اما گاهی مسئولین در شناخت این حکومت کوتاهی می کنند.

فعال و تحلیلگر سیاسی با بیان اینکه امروز مردم بی عرضگی مدیریتی و فساد را تحمل می کنند و هر وقت شخص رهبر انقلاب حاضر شوند مردم هم حضور پیدا می کنند و این حکایت از این دارد که نهضت اصلی شیعه و اسلام را خود حضرت (عج) رهبری می کنند و بین ما هستند.

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به اینکه حضرت زنده است و بین ماست، گفت: دونالد ترامپ اعتراف کرد که ” ۷ هزار میلیارد دلار در عراق و سوریه هزینه کردیم و ایران نتیجه پیروزی را گرفت” ارتش عظیم ناتو و آمریکا و رژیم صهیونیستی از ۸۰ کشور تروریست به کشور عراق و سوریه انداختند اما وجود حضرت همه را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه یک نظم نوین جهانی قرار گرفته یک طرف آمریکا و یک طرف ایران است، بیان کرد: یک سوی این مناسبات قدرت آمریکاست اگر قبلا در منطقه کسانی مارکسیست می شدند امروز گروهایی طرفدار تفکر ایران می شوند.

**دل ها با جمهوری اسلامی است هرچند برخی مسئولان ایران همراهی نکنند

وی با بیان اینکه دل ها با جمهوری اسلامی است هرچند برخی مسئولان ایران همراهی نکنند، گفت: امام جامعه ی ما بین ماست و ما منتظریم که برخیزند و ظهور کنند.

عباسی افزود: امام خمینی(ره) در ۶۳سالگی در فیضیه قم فریاد انقلابی زد و در ۸۰ سالگی انقلاب کرد و تا ۱۰ سال فرماندهی کرد.

وی گفت: از سال ۶۸ تا کنون ۲۹ سال است که تحت نظر کسی هستیم که دشمن کاری می کند که دیده نشود، گفت: اگر قرن بیستم قرن امام راحل بود این قرن، قرن شخص رهبر انقلاب است هر پیامبری که آمد اول اعراض کردند دوم انکار کردند سوم تکذیب کردند، چهارم استهزا کردند و ولی فقیه هم مانند انبیا(ع) همینطور است.

**ما مردمی هستیم که به نیابت از امام عصر(عج) ۴۰ سال پای نایبش ماندیم

وی با بیان اینکه ملت ما در قیامت افتخار می کند به اینکه ما مردمی هستیم که به نیابت از امام عصر(عج) ۴۰ سال پای نایبش ماندیم، گفت: چرا مسلمانان سر حسین (ع) را بریدند مردم ما امروز به انبیا دسترسی ندارند اما حب خاصی دارند برای دیدار رهبرشان شوق دارند و پای پیاده تا کربلا می روند.

عباسی با اشاره به حدیثی از امام سجاد (ع) گفت: در زمان امویان مردم ۶ طبقه اند، شیرها، گرگ ها، روباه ها، سگ ها، خوک ها و بره ها، گفت: سیاسیون همیشه می خواهند غالب و حاکم باشند.

وی ادامه داد: یک جناح سیاسی رأی نیاورد، جلو رفت و رهبر را تحت فشار قرارداد و دوره آنها تمام شد و دیگری رأی آورد اکنون‌ ببینید که چگونه نامه می زند.

**بخشی از دین زدگی جوانان ما به خاطر وجود برخی مسئولین در لباس روحانیت است 

وی با بیان اینکه جامعه در تعارض است یک طرف شهید و یک طرف تبلیغ عکس دختر و پسر، گفت: در این میان عالمانی هم هستند که از دین می خورند اما از آن پیروی نمی کنند بخشی از دین زدگی جوانان ما به خاطر وجود برخی مسئولین در لباس روحانیت است که در کرسی های مسئولیت علنا دروغ می گویند.

وی با بیان اینکه کسانی هم هستند که مردم از ترس زبانشان به آنها احترام می گذراند مانند سایت ها و کانال هایی که بابت ریختن آبروی دیگران قدرت بی حساب و کتاب پیدا می کنند.

عباسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با گذشت ۴ دهه یک رگه هایی از این ۶گروه را در خود دارد افزود: ما تجربه دوران گذشته، امام زمان(عج)، ولی امر و ملت را داریم اما باید هوشیار باشیم و در مقابل ساماندهی این ۶ نوع طبقه که در اجتماع شناسی امام سجاد شناخته شدند کوشا باشیم.

رئیس اندیشکده یقین، جامعه شناسی مورد قبول را فقط جامعه شناسی امام سجاد(ع) دانست که بااستفاده از آن مردم و مسئولین را قضاوت کرد و افزود: باید با چشم باز نسبت به جامعه شناسی امام سجاد(ع)، مسیر انقلاب اسلامی را طی کنیم که مبادا آن ۶ طبقه شکل در جامعه ما شکل بگیرند.

 

**آمریکا توان حمله نظامی به ایران را ندارد

این تحلیل گر سیاسی با بیان اینکه ترامپ با شرط پس دادن سیستم موشکی، اجرای همه مفاد حقوق بشری و دائمی شدن هر آنچه که در برجام سال ۸۴ بود برجام کنونی را نگه میدارد، گفت: اگر در ۱۹ روز آینده برجام توسط ترامپ پاره شود هیچ چیزی تغییر نمی کند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا توان حمله نظامی به ایران را ندارد و نباید از هیچ طرح و توطئه نظامی ترسید اذعان‌کرد: آمریکا می داند ورود جنگ نظامی با ایران یعنی آغاز جنگ جهانی دیگر و این جمهوری اسلامی ایران را چیزی جز مشکلات درونی و فقر و فساد از بین نمی برد.

 

**آمریکا می داند که در جنگ نظامی و فرهنگی موفق نمی شود

عباسی تصریح کرد: طبق گفته رهبر انقلاب ارتباط ایران با دلار آمریکا باید قطع شده و سروری و آقایی دلار در اقتصاد این دولت باید شکسته شود.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه بیکاری و عدم ازدواج جوانان به دلیل بی ارزشی ریال است، اظهار کرد: امروز آمریکا می داند که در جنگ نظامی و فرهنگی موفق نمی شود و ما برای بقا باید اقتصاد را قوی کنیم.

تصاویر این برنامه را از اینجا بخوانید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
آزاده
صوتشو نمیذارید؟
در حاشیه