نماینده رودبار در گفتگو با 8دی:

حمایت از کالای ایرانی برای رهایی از مشکلات فعلی ضروری است

نماینده مردم رودبار در مجلس، گفت: واقعیت این است که در حال حاضر ما برای برون رفت از مشکلات فعلی راهی جز حمایت از کالای ایرانی نداریم و باید این ضرورت را همگان درک کنند و در راستای آن گام بردارند.

حمایت از کالای ایرانی برای رهایی از مشکلات فعلی ضروری است

منوچهر جمالی سوسفی، نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، در رابطه با لزوم حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: فرمایش مقام معظم رهبری برای نامگذای سال جدید به نام «حمایت از کالای ایرانی» بر اساس فکر و اندیشه است و ایشان خیلی از مسائل را دیده‌اند.

وی افزود: ایشان نام این سال را مصرف کالای ایرانی نگذاشته‌اند بلکه حمایت از کالای ایرانی گذاشته‌اند به این معنا که ایشان یک چرخه را مد نظر داشته‌اند به طوریکه این چرخه در نهایت به حمایت از کارگر ایرانی و تولیدکننده ایرانی منجر شود.

نماینده مردم رودبار در مجلس، افزود: طبیعی است که همه بایستی فرمایش مقام معظم رهبری را در زمینه حمایت از کالای ایرانی سرلوحه کار خودشان قرار دهند و به آن عمل بکنند.

جمالی ادامه داد: نباید فقط در حرف و شعار این موضوع مدنظر قرار گیرد اگر این طور باشد که فقط بر روی کاغذ و در بیانیه‌ها این موضوع را مدنظر داشته باشیم، کم کم از اثربخشی آن کاسته می‌شود.

وی ادامه داد: واقعیت این است که در حال حاضر ما برای برون رفت از مشکلات فعلی راهی جز حمایت از کالای ایرانی نداریم و باید این ضرورت را همگان درک کنند و در راستای آن گام بردارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه