کلاه ها را برای تجلیل از فرمانده ارتش بردارید؛

عصبانیت ضدانقلاب از مواضع وحدت آفرین سرلشکرموسوی/ توهین به فرمانده ارتش نشان از عمق اثرگذاری صبحت‌های فرمانده دارد

“ارتش انقلابی دست از دست سپاه بیرون نخواهد آورد تا نظام استکباری فرو ریزد و رژیم صهیونسیتی از بین رود”، این شاه بیت سخنان سرلشکر موسوی است که سیل توهین ها علیه ارتش را در رسانه های بیگانه آغاز کرد.

عصبانیت ضدانقلاب از مواضع وحدت آفرین سرلشکرموسوی/ توهین به فرمانده ارتش نشان از عمق اثرگذاری صبحت‌های فرمانده دارد

به گزارش خبرنگار ۸دی، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی در همایش تجلیل از مدافعان حرم که به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار در سازمان بسیج برگزار شد گفته بود: یکی از توفیقات و افتخارات این سرباز این است که سالهاست که خداوند توفیق داده که عضویت بسیج را دارم و هر سال که به شهرستان می‌روم پایگاه محله، وظایف بنده را طلب می‌کند و بابت آن توضیح می‌دهم.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه خودم را در حد نفر اول بسیج نمی‌دانستم و همیشه دوست داشتم جانشین بسیج باشم اظهار داشت: همیشه گفته‌ام اگر لباس ارتش را کنار بگذارم می‌روم و در پایگاه بسیج محله خود خدمت می‌کنم.

این اظهارات امیر سرافراز ارتش خوشحالی دوستان و عصبانیت رسانه های بیگانه را در پی داشت، حسین باستانی کارشناس بی بی سی فارسی در کانال تلگرامی خود با لحنی که نشان از عصبانیت دارد گفت: «وقتی فرمانده ارتش “حد” خود را زیردستی فرمانده بسیج بدانند، تعجبی ندارد که بقیه ارکان حکومت هم چنین نگاهی به ارتش ایران داشته باشند.»

 

 

اما بهترین جواب را فرمانده ارتش به این اظهارات تفرقه افکن داد، امیر موسوی تصریح کرد:  این حضور، علاوه بر اینکه برای هم افزایی مدنظر مقام معظّم رهبری است که بیش از بیش قوت گرفته است یک علّت دیگر نیز دارد و آن اینکه این حضور، تودهنی به دشمنان سپاه و بسیج است که گاهی در ذهن‌شان یک جدایی‌هایی خلجان می‌کند و فکر می‌کنند می‌تواند خللی را بین دژ مستحکم انقلاب که سپاه و ارتش و سایر نیروهاست وارد کنند.

فرمانده ارتش با بیان اینکه قضاوت‌های ناصحیح درباره سپاه، تازگی ندارد تصریح کرد: از روز نخست ایجاد سپاه، شاهد سخنان خصمانه درباره آن بوده‌ایم، هستیم و خواهیم بود.دشمن باید دشمنی کند و از او انتظار دیگری نمی‌رود. از روز اول انقلاب، همواره خط مقدم مبارزه با دشمنان انقلاب، سپاه بوده و معلوم است که باید علیه آن موضع بگیرند.

بهترین نکته ای که فرمانده ارتش درباره سپاه گفت این بود، وی با بیان اینکه قضاوت اشتباه دیگر این است که سپاه را با ارتش‌های معمول دنیا مقایسه می‌کنند، تصریح کرد: سپاه، یک ارتش دیگر نیست، بلکه همانطور که از نام آن بر می‌آید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و وظیفه پاسداری از انقلاب را دارد.

فرمانده ارتش در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز نوع تهدیدات متفاوت و چندجانبه شده است تصریح کرد: سپاه بنا به وظیفه‌اش باید در مقابل تهدیدات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و… ایستادگی کند. اینکه کسی بگوید سپاه چرا وارد این عرصه‌ ها می‌شود، یا متوجه نمی‌شود یا نمی‌خواهد متوجه شود.امروزه تهدیدات، مرز نمی‌شناسد و درست نیست در منزل خود بنشینیم تا دشمن وارد مرزهای ما بشود و به مقابله با آن برخیزیم.

ارتش انقلابی دست از دست سپاه بیرون نخواهد آورد تا نظام استکباری فرو ریزد و رژیم صهیونسیتی از بین رود. این شاه بیت سخنان سرلشکر موسوی توهین ها علیه ارتش را در رسانه های بیگانه آغاز کرد، رسانه هایی که خود را مدافع ارتش قهرمان ایران می دانستند و ارتش را مظلوم و ضعیف تصویرسازی می کردند این بار نقاب از بند کشیده و شمشیر خود علیه ارتش را کشیدند.

 

سایت معاند زیتون که شبکه العربیه سعودی از آن به عنوان منبع خبرهای خود استفاده می کند در مطلبی علیه ارتش و سپاه نوشت: «بنیاد تعاون سپاه، بنیاد تعاون ارتش، بنیاد تعاون بسیج، بنیاد تعاون وزارت دفاع و بخش اقتصادی کمیته امداد امام، «بیش از ۷۰۰ هزار میلیارد تومان ثروت دارند که مردم از گزارش کار و درآمد و محل مصرف آنها بی‌اطلاعند».» حال این که قبل از اظهارات سرلشکر موسوی هیچ صحبتی علیه ارتش مطرح نمی شد به علت اینکه با دوقطبی سازی ارتش و سپاه بین نیروهای انقلابی ایران تفرقه برانگیزی شود.

این اظهارات وحدت آفرین و زیبای سرلشکر موسوی تحسین رهبر انقلاب را نیز به همراه داشت، فرمانده کل قوا با تجلیل از مواضع انقلابی و وحدت‌آفرین امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش، افزودند: آقای سرلشکر موسوی در عین دلبستگی سازمانی و پایبندی عاطفی به ارتش که حفظ و تأکید بر آن لازم است، سخنان بسیار خوبی در خصوص اتحاد نیرو‌های مسلح بیان کردند که این سخنان نشان‌دهنده عقل مدیریتی و صفای باطنی است و ارتش را در چشم مردم بیش از پیش ارزشمند می‌کند.

 

کلاه ها را باید برای چنین فرمانده رشید و دلاوری برداشت و با صدای بلند فریاد کرد خداقوت ای امیر و فرمانده بزرگ ارتشی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
دشمنان انقلاب می توانند از دستاوردهایی مانند وحدت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عصبانی باشند و از این عصبانیت بمیرند.
در حاشیه