نماینده مردم رشت خبر داد

برگزاری نشست مشترک شوراها و دهیاران ۲۳ روستای رشت با رئیس منطقه آزاد برای حل مشکلات و موانع

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست مشترک و تعاملی شوراها و دهیاران ۲۳ روستای رشت با رئیس منطقه آزاد برای حل مشکلات و موانع موجود خبر داد.

برگزاری نشست مشترک شوراها و دهیاران ۲۳ روستای رشت با رئیس منطقه آزاد برای حل مشکلات و موانع

به گزارش هشت دی،محمدصادق حسنی  در رشت با اشاره به نشست مشترک خود به همراهی اعضای شورای اسلامی و دهیاران ۲۳ روستا رشت با رئیس منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: در مصاحبه‌های اخیر نسبت به نحوه مدیریت منطقه آزاد درباره روستاهای محدود منطقه گلایه‌هایی را داشتیم اما نشست سه‌جانبه برای حل مشکلات برگزار و نتایج خوبی نیز گرفته شد.

وی با اشاره به نتیجه مذاکرات رؤسای شوراها با رئیس منطقه آزاد افزود: با مذاکرات و نشست صورت گرفته، طرفین توانستند به نتایج مطلوبی برسند و یکدیگر را از مصوبات و تصمیمات گرفته‌شده راضی کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بزرگ‌ترین مشکل روستاهای محدوده منطقه آزاد موانعی درباره صدور مجوز ساخت‌وسازها بود گفت: با سازوکارهای تعریف‌شده مشکلات صدور مجوز روستاها از سوی منطقه آزاد رفع شده است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با تاکید بر اینکه اگر نیاز باشد هر شش ماه نشست مشترک رؤسای روستاها با منطقه آزاد برگزار می‌شود تصریح کرد: مقررشده هرگاه من به حوزه انتخابیه در محدوده منطقه آزاد جهت بازدید و سرکشی حضور پیدا می‌کنم یکی از معاونین منطقه همراهی و به نظرات مردم گوش و درصدد رفع مشکلات باشد.

حسنی با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنیم تا مشکلات مردم حل شود و از موج‌سواری‌ها بر مشکلات بپرهیزیم بیان کرد: باید با ارتباط نزدیک مسئولان منطقه آزاد و تعامل با روستائیان مشکلاتشان موجود در روستاهای محدوده منطقه حل شود.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت روستاهای منطقه آزاد بیشتر استفاده شود گفت: منطقه آزاد و روستاهای موجود در محدوده آن فرصتی بزرگ هستند و باید از همه ظرفیت آن استفاده شود نه اینکه از فرصت‌ها تهدیدی به وجود بیاید و مانع توسعه منطقه شود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه