شلاق و تبعید مجازات ارتباط پنهانی با کارمند +عکس

حکم شلاق و یک سال تبعید مهندس جوان که کارمند شرکت را آزار داده بود در دیوان عالی کشور مهر تائید خورد و قطعی شد.

شلاق و تبعید مجازات ارتباط پنهانی با کارمند +عکس

به گزارش ۸دی، اواخر سال ۹۴ دختری جوان به نام ریحانه به پلیس آگاهی تهران رفت و از مدیر یک شرکت مهندسی که وی را آزار داده بود، شکایت کرد.

دختر جوان گفت: چند سال است در شرکت مهندسی به عنوان کارمند به کار مشغول هستم. مدیر شرکت مردی جوان به نام کامران است. او دیروز هنگام خروج از شرکت سر صحبت را با من باز کرد و گفت چون با یکدیگر هم مسیر هستیم می‌تواند مرا تا نزدیکی خانه‌مان برساند. چون همکار بودیم قبول کردم و سوار خودروی مهندس شرکت شدم. اما او در میان راه مسیرش را تغییر داد و مرا به حاشیه تهران برد و بدون توجه به التماس‌هایم مرا داخل ماشین آزار داد.

به‌دنبال شکایت دختر جوان وی به پزشکی قانونی معرفی شد و مهندس جوان تحت بازجویی قرار گرفت.

کامران ۳۵ ساله اما در بازجویی‌ها آزار کارمندش را انکار کرد و گفت: دختر جوان به دروغ موضوع تجاوز را مطرح کرده است. من او را سوار خودرویم کردم تا او را به نزدیکی خانه‌شان برسانم ولی هرگز او را آزار ندادم.

پلیس در ادامه بررسی‌ها به تحقیق از سایر کارمندان شرکت پرداخت و دریافت ریحانه سال ۹۱ نیز به یکی از کارمندان شرکت که زن جوانی بوده گفته از سوی مهندس مورد آزار قرار گرفته است. افشای این ماجرا پرده از رابطه پنهانی مهندس جوان و کارمندش برداشت و روشن شد کامران و ریحانه از چند سال قبل با هم در ارتباط بوده‌اند.

در حالی که علیه مهندس جوان کیفرخواست صادر شده بود وی مدارکی به دادگاه ارائه داد و ادعا کرد در دام اخاذی دختر جوان گرفتار شده است. کامران گفت: ریحانه به من گفته است در ازای دریافت ۹۰ میلیون تومان از شکایت صرف‌نظر می‌کند و این موضوع نشان می‌دهد او به دروغ ماجرای تجاوز را مطرح کرده است.

با تکمیل تحقیق‌های پلیسی درباره زوایای پنهان این پرونده، مهندس جوان دیروز در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران پشت درهای بسته و غیرعلنی محاکمه شد. وی منکر اتهامش شد و گفت بی‌گناه است و فقط با دختر جوان رابطه دوستانه داشته است.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شدند و وی را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه و او را به ۹۹ ضربه شلاق و یک سال تبعید محکوم کردند. دیروز این حکم در دیوان عالی کشور مهر تائید خورد و قطعی شد.

منبع: مشرق

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه