تلاشهای مردمی و دولتی همچنان برای یافتن کودک گمشده گیلانی ادامه دارد

تلاش مردم و مسئولین شهرجیرنده و عمارلو برای یافتن کودک چهارساله ای که در مناطق کوهستانی بخش عمارلو گم شده، تا کنون بی نتیجه مانده است.

تلاشهای مردمی و دولتی همچنان برای یافتن کودک گمشده گیلانی ادامه دارد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از زیتون خبر، سه روز پیش خبر مفقودی پسر بچه ای چهارساله از اهالی جیرنده در بین مردم پیچید و مردم این شهر و منطقه در اقدامی خودجوش و انساندوستانه برای یافتن این کودک بسیج شدند، اما پس گذشت ۷۲ ساعت از جستجوی مردم و اکیپ های امدادی تا کنون اثری از این کودک بدست نیامده است.

بخشدار عمارلو در ارتباط تلفنی با خبرنگار زیتون خبر، در تشریح اقدامات انجام گرفته برای جستجوی کودک مفقود شده، اظهار کرد: در اولین روز اعلام مفقودی این کودک چهارساله قبل از اینکه نیروهای امدادی در منطقه حضور یابند اهالی خونگرم و نوعدوست شهر جیرنده در اکیپ های مختلف مردمی عملیات جستجو را آغاز نمودند.

عبدالوحید احمدی، از حضور مردم جیرنده وعمارلو قدردانی نمود و گفت: بانوان جیرندهی و عمارلویی نیز در اقدامی خودجوش و انساندوستانه با تشکیل اکیپ های چند نفره برای جستجوی این کودک در صحنه حضور داشتند.

009-34

وی ادامه داد: این کودک از روز دوشنبه به همراه مادر خود از خانه خارج شده بود که مادر این کودک پس از یک روز توسط دامداران منطقه شناسایی می شود و به خانه بازگردانده می شود اما دامداران و شاهدان اولیه این مادر را به تنهایی شناسایی کرده وخبری از کودک چهارساله اش بدست نیامد.

909-2

این مسئول ادامه داد: پس از شناسایی مسیرهای حرکت مادر این کودک و طی هماهنگی با فرماندار و شورای تامین شهرستان رودبار، اکیپی با حضور هلال احمر، نیروی انتظامی، نیروی زمینی ارتش، بسیج، ادارات و نهادهای بخش عمارلو و… تشکیل شد.

وی ابراز کرد: حضور یک فروند بالگرد و پرواز بر فراز آسمان عمارلو، حضور نیروهای امدادی و سگ جستجوگر هم برای یافتن این کودک چهارساله بی نتیجه ماند.

988-22

احمدی، با بیان اینکه تلاش اکیپ های مردمی برای یافتن این کودک ادامه دارد، ابراز امیدواری کرد که با پیدا شدن کودک خانواده این کودک از اضطراب و نگرانی بیرون آیند.

990-1

رئیس هلال احمر شهرستان رودبار نیز در گفتگو با خبرنگار زیتون خبر،  اظهار کرد: از شامگاه روز دوشنبه خبر مفقودی یک کودک چهارساله در مناطق کوهستانی منطقه عمارلو مخابره شد.

اورنگ محجوبی ابراز کرد: هم اکنون که سومین روز مفقودی این کودک را پشت سر می گذاریم تلاش سه اکیپ امدادی، سگ تجسس و پرواز بالگرد هلال احمر استان گیلان بر فراز مناطق کوهستانی عمارلو برای یافتن این کودک چهارساله بی نتیجه مانده است.

990-3

بالگرد هلال احمر برفراز آسمان عمارلو برای جستجوی کودک چهارساله

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه