برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بانوان نابینا از سال آینده

سرپرست امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: مسابقات قرآن کریم بانوان در حوزه نابینایان کشورهای اسلامی از سال آینده در ایران برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بانوان نابینا از سال آینده

به گزارش هشت دی،حجت‌الاسلام سیدمهدی سیدمحمدی  درباره برگزاری دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم بانوان در ایران اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی بانوان هم در جامعه اسلامی ما دارای نقش های بسیار تاثیرگزار و تعیین کننده در ۴۰ سال گذشته بوده اند.

وی با بیان اینکه بانوان ایران اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی تا به حال در تمامی صحنه‌ها حضور مثبت داشته اند و توانایی و قابلیت خودشان را به اثبات رساندند، افزود: در علوم قرآنی نیز ما همواره پس از انقلاب اسلامی شاهد رشد و شکوفایی بانوان کشورمان بوده‌ایم که در بخش های مرتبط با قرآن کریم ساعی و کوشا بوده اند.

سرپرست امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور با ابراز خرسندی از درخشش بانوان ایرانی در رشته های قرائت، حفظ و تفسیر قرآن کریم عنوان کرد: برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم بانوان به زنان ایرانی انگیزه رقابت بیشتر می بخشد و این برای ایران اسلامی جای افتخار دارد.

سیدمحمدی با تاکید بر اینکه هرچقدر بانوان به قرآن انس بورزند کشور ما نیز قرآنی تر خواهد شد، تصریح کرد: این امر در ارتقا و تعالی نسل آینده کشور نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت و امیدواریم بیش از پیش شاهد تحرکات قرآنی بانوان در کشورمان باشیم.

وی اعلام کرد: در تلاشیم از سال آینده مسابقات بین المللی قرآن کریم را بین بانوان نابینای کشورهای مسلمان هم برگزار کنیم.

او گفت: این مسابقات را برای بانوان نابینای جهان اسلام در سطح محدودتری نسبت به آقایان برگزار خواهیم کرد و سپس در دوره های بعدی ان را گسترش خواهیم داد.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه