نماینده رشت: رئیس منطقه آزاد پاسخ‌گویم نیست درحالی‌که هیچ وزیری چنین جرئتی ندارد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم توجه رئیس منطقه آزاد به درخواستش گفت: منطقه آزاد انزلی امپراتوری اداره می‌شود و رئیسش پاسخگوی من نیست درحالی‌که هیچ وزیری چنین جرئتی ندارد.

نماینده رشت: رئیس منطقه آزاد پاسخ‌گویم نیست درحالی‌که هیچ وزیری چنین جرئتی ندارد

به گزارش هشت دی،محمدصادق حسنی با اشاره به مشکلات عدیده ۲۳ روستا شهرستان رشت در محدوده منطقه آزاد انزلی از ۲۸ روستای منطقه آزاد اظهار کرد: ۲۳ روستا از شهرستان رشت در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع‌شده و واقعاً گرفتاری‌های در آن‌ها وجود دارد که نیازمند حل و رفع مشکلات آن هستیم.

وی با اشاره به کاهش تعرفه‌ها در منطقه آزاد و ناکافی بودن امکانات و خدمات ارائه‌شده به مردم روستاها افزود: بسیاری از مردم در محدوده منطقه آزاد در بازدیدها فقط از منطقه آزاد گله‌مندند و شکوائیه‌هایی در رابطه با مسکن، ساخت‌وسازها و غیره خوددارند که باید حل شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم اعتنای رئیس منطقه آزاد به درخواست برگزاری نشست مشترک با شوراها و دهیاران روستا در محدوده منطقه با نماینده‌شان در مجلس بیان کرد: منطقه آزاد متأسفانه امپراتوری اداره می‌شود و نه‌تنها به روستائیان و مسئولان محلی بلکه به ما نیز پاسخگو نیست و حتی اجازه سؤال کردن را نیز نمی‌دهد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت گفت: من به‌عنوان نماینده شهرستان رشت طی نامه رسمی از رئیس منطقه آزاد درخواست ملاقات کرده‌ام تا با حضور دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای محدوده منطقه با وی دیدار داشته باشم اما هیچ پاسخی به نامه من داده نمی‌شود.

حسنی با تاکید بر اینکه وزیر در این کشور جرئت ندارد که جواب من را ندهد اما یک رئیس منطقه آزاد در شهرستان خودم درخواست من را رد می‌کند اظهار کرد: من ناچار شده‌ام به وزیر دارایی نامه بزنم تا پاسخگویی را به رئیس منطقه آزاد متوجه و مشکل ما را حل کند.

وی گفت: مسئولان کشور باید بدانند اینجا ایران است و ملت شهید نداده‌اند که هرکسی هر کاری خواست انجام دهد و در قبال مردم و نماینده‌هایشان پاسخگو نباشد که این بیانگر قدرتمندی و امپراتوری اداره شدن منطقه آزاد را می‌رساند.

نماینده مردم رشت در خانه ملت بیان کرد: متأسفانه رئیس منطقه آزاد در گیلان ساکن نیست و وقتی برای کار برای مردم را ندارد و از من درخواست برگزاری جلسه خصوصی را کرده درحالی‌که من خواسته‌ام مشخص است و تقاضای برپایی جلسه مشترک با حضور دهیاران و اعضای شورای روستاها را خواستار شده‌ام.

حسنی با تاکید بر اینکه مشکلات موجود در سطح روستاهای محدوده منطقه آزاد به خاطر آمریکا و سیاست‌های خصمانه‌اش نیست خاطرنشان کرد: این مشکلی هست که باید در داخل حل شود و عاملانش نیز خودمان هستیم  که جواب روستایی و دهیاران و شورای روستاها داده نمی‌شود و هیچ ربطی هم به آمریکا ندارد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه