امامی فر:مقابل فولاد نیاز مبرم به برد داریم

مربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: مقابل فولاد خوزستان به ۳ امتیاز نیاز مبرم داریم. ب

امامی فر:مقابل فولاد نیاز مبرم به برد داریم

به گزارش ۸دی علیرضا امامی فر در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: اخلاق حرفه‌ای و احترام به مردم خوب رشت دلیل شد که اینجا باشیم. به دلیل اتفاقاتی که هفته گذشته برای ما رخ داد کمی ناراحت بودیم و به خاطر مردم در نشست حاضر شدیم. نیاز مبرم داریم به این سه امتیاز؛ طبق تفکرات علی کریمی ، لذت ماندن در لیگ برتر می‌خواهیم دست خودمان باشد و برهمین اساس تاکنون بازی کردیم.

وی ادامه داد: تمام عوامل تیم و کادر فنی و بازیکنان تلاش می‌کنند تا در بازی فردا همین روند را حفظ کنند تا نتیجه بازی فردا به سود خودمان باشد و کار بقای سپیدرود در لیگ برتر تمام شود.

امامی فر عنوان کرد:در بحث نظارت در مسابقات امیدوارم شرایط به گونه‌ای شود که ما شاهد فوتبال پاک در هفته‌های پایانی باشیم و هیچ حرف و حدیثی ایجاد نشود.

وی گفت: درمورد تیم باید بگویم که با تیمی بازی می‌کنیم که هدفگذاری‌اش کسب سهمیه آسیایی است. نوع بازی آنها برابر ذوب آهن و پارس نشان داد که چقدر خوب بازی می‌کنند. آنها نوسان زیادی دارند، اما ما به این مسائل توجه نمی‌کنیم.

امامی فر افزود: فولاد خوزستان بازیکنان قوی دارند و تمام تفکرات علی کریمی و ما بر این اساس است که از پتانسیل موجود در تیم خود استفاده کنیم. هواداران باید تاثیرگذاری خود را متوجه شوند. امیدوارم فردا هم حمایت همه جانبه از ما داشته باشند تا بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم و دست پر زمین را ترک کنیم. مصدوم و محرومی هم برای بازی فردا نداریم.

منبع: رودسپید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه