رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

تذکر به دخانیات درباره حفظ نیرو و حذف خطوط تولید/ عدم‌تغییر در کیفیت و کمیت تولید از تعهدات دخانیات است

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اشاره به تذکر به دخانیات درباره حفظ نیرو و حذف خطوط تولید گفت: دخانیات متعهد شده که هیچ تغییری در کیفیت و کمیت تولید ایجاد نکند.

تذکر به دخانیات درباره حفظ نیرو و حذف خطوط تولید/ عدم‌تغییر در کیفیت و کمیت تولید از تعهدات دخانیات است

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی نژاد با اشاره به وضعیت دخانیات گیلان و با مقایسه ظرفیت‌ها با عملکردهای آن اظهار کرد: در رابطه با حفظ نیرو و حذف خطوط تولید به مسئولان دخانیات کشور و استان تذکراتی داده‌شده است.

وی با اشاره به کارکرد دخانیات گیلان و ظرفیت اشتغال پذیری آن افزود: متأسفانه اتفاقاتی در دخانیات گیلان رقم خورد و موجب شد در تعداد نیروهای آن‌ها تغییراتی به وجود آید.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به حضور شرکت‌های خارجی در خطوط تولید دخانیات گیلان گفت: شرکت‌های خارجی خط تولید خود را در گیلان جمع‌آوری و به مناطق دیگر رفتند و این مسئله در تعداد نیروهای دخانیات نقش داشته است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرکت‌های جایگزین شرکت‌های خارجی در دخانیات گیلان در حال استقرار هستند خاطرنشان کرد: با جایگزینی شرکت‌های خارجی در دخانیات گیلان رخداد خوبی در استان رقم خواهد خورد و امیدواریم اتفاقات ناگوار فعلی در آن به وجود نیاید.

کوچکی نژاد با اشاره به بازدید اخیر خود از شرکت دخانیات گیلان بیان کرد: دخانیات در بازدیدی که ما از آن داشتیم متعهد شده که هیچ تغییری در کیفیت و کمیت تولید ایجاد نکند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه