فرمانده سپاه قدس گیلان:

درمانگاه “دی پلی کلینیک” سپاه قدس گیلان افتتاح می شود

فرمانده سپاه قدس گیلان، گفت: درمانگاه “دی پلی کلینیک” سپاه قدس گیلان نیز با ظرفیت ۳۰ تخت‌ بعد از ماه رمضان افتتاح می شود.

درمانگاه “دی پلی کلینیک” سپاه قدس گیلان افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار ۸دی، سردار محمد عبدالله پور در دیدار فرماندهان و پاسداران سپاه قدس گیلان با امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در استان در سالن جلسات مصلی این شهر با عرض تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: انتصاب نماینده ولی فقیه در گیلان محور خیرات و برکات فراوانی برای استان باشد، استانی که در بخش های مختلف واقعا مشکلات عدیده ای دارد.

وی افزود: امیدوارم حضور شما مایه وحدت نیروهای انقلابی باشد که در همین مدت کوتاه آثار و برکاتی دیده ایم و امیدواریم در رسیدن به اهداف موفق باشید.

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: سپاه پاسداران برای برپایی تمدن بزرگ اسلامی و پاسداری از انقلاب و دستاوردهایش در عرصه های جنگ سخت، نیمه سخت، نرم و بخش های داخلی و خارجی در حال فعالیت است.

عبدالله پور افزود: در استان گیلان در عرصه های دفاعی لشکرها و تیپ های زمینی و دریایی، هوا فضا و نیروهای قدس که دسته های حزب الله را تقویت می کنند قرار دارند.

وی با بیان اینکه مأموریت‌های سازمان بسیج در قالب گردان امام حسین بیت‌المقدس و گشت شبانه پایگاه های مقاومت با کمک دیگر نیروهای نظامی استان انجام می شود، گفت: در حوزه فرهنگی راهیان نور، حلقات صالحین، یادواره های شهدا و مسجد محوری از برنامه های ماست.

**بیش از ۷۵ درصد مساجد استان باز نیست

فرمانده سپاه قدس گیلان، افزود: امیدوارم تحولی در حوزه مسجدمحوری به وجود بیاید و متاسفانه بیش از ۷۵ درصد مساجد استان باز نیست.

وی افزود: قصد داریم تمام فعالیت هایی که می توانیم در این حوزه آورده شود و به طور مثال تودیع و معارفه فرماندهان سپاه در مساجد برگزار می شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه به فعالیت ها در عرصه تولید علم، اشتغالزایی، محرومیت زدایی و اردوهای جهادی اشاره کرد.

وی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته مجموعه بزرگ تفریحی کشوری در استان و در شهرستان لنگرود ایجاد می شود که بازنشستگان ما بتوانند استفاده کنند.

عبدالله پور افزود: ساخت تالار عروسی در جاده انزلی و تالار همایش ۱۴۰۰ نفره از دیگر برنامه های در حال اجراست.

وی افزود: پروژه تالار عروسی بدون داشتن منابع مالی و با فروش زمین‌های مازاد سپاه قدس گیلان اجرا می شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان بیان کرد:  درمانگاه “دی پلی کلینیک” سپاه قدس گیلان نیز با ظرفیت ۳۰ تخت‌ بعد از ماه رمضان افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه همه این کارها با همدلی اجرا می شود، گفت: در خدمت خانواده های مدافع حرم هستیم که افتخاری هستند برای سپاه و در این جلسه از این دوستان تقدیر و تجلیل بعمل می آید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه