نماینده ولی فقیه در گیلان:

مسئولیت پاسداران به مراتب از دوران دفاع مقدس گسترده تر و عمیق تر است

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه امروز مسئولیت پاسداران و سپاهیان به مراتب از دوران دفاع مقدس گسترده تر و عمیق تر است، گفت: امروز باید همه دیده بان باشند و با چشمانی تیزبین نگاه کنند و بدانند که چگونه و در چه موقعیتی باید جنگید.

مسئولیت پاسداران به مراتب از دوران دفاع مقدس گسترده تر و عمیق تر است

به گزارش خبرنگار ۸دی، حجت الاسلام رسول فلاحتی صبح امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان و پاسداران سپاه قدس گیلان در سالن جلسات مصلی رشت، با بیان اینکه فارغ التحصیلی آغاز جهل است و در نگاه دینی فراغت از تحصیل وجود ندارد، اظهار کرد: اگرچه در مناسبات عرفی فارغ الاتحصیلی امری است که برای همه ملموس است.

وی افزود: این موضوع را مطرح کردم تا به بحث بازنشستگی اشاره کنم زیرا ما بازنشسته نداریم خصوصا در سپاه و نیروهای مسلح، بلکه باید گفت بعد از یک مقطع از کار و عرصه های مختلف، مقطع دیگری از کار آغاز می شود و بازنشستگی در سپاه به منزله تغییر جایگاه در فعالیت است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، تصریح کرد: همه نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران بیشترین دوران انقلاب را در جنگ سپری کردند، جنگی نابرابر، جنگی ناخواسته و ظالمانه که پاسداران و سپاهیان تمام توان خود را در راه حفظ ارزش های انقلاب صرف کردند.

فلاحتی گفت: امروز جنگ با دشمنان عمیق تر گسترده تر و به تعبیر ما فلسفی تر شده است زیرا با تمام قوا با دشمن قداره کشی که با جنگ نرم به میدان آمده باید جنگید.

وی با اشاره به محورهای فعالیت سپاهیان در دوران بازنشستگی، افزود: فعالیت شما در عرصه مواجه با جنگ نرم، پاسخ به شهبات در جامعه و ارتباط با خانواده های خودتان پررنگ است زیرا خانواده شما فقط همسر و فرزند نیست و با بخش عظیمی از سوالات اقوام و فامیل های خودتان روبرو هستید که باید پاسخگو باشید.

 

**نگاه کنید ببینید مردم ما چه مطالباتی از یک سپاهی و پاسدار دارند

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه نگاه کنید ببینید مردم ما چه مطالباتی از یک سپاهی و پاسدار دارند، گفت: امروز جهاد شما به مراتب از گستردگی هشت سال دفاع مقدس بیشتر است.

وی افزود: امروز جبهه مبارزه شما در همه دنیا است چون شبکه های غربی و رسانه ای با ایجاد شبهه هجمه های زیادی ایجاد می کنند.

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه امروز مسئولیت پاسداران و سپاهیان به مراتب از دوران دفاع مقدس گسترده تر و عمیق تر است، گفت: امروز باید همه دیده بان باشند و با چشمانی تیزبین نگاه کنند و بدانند که چگونه و در چه موقعیتی باید جنگید.

فلاحتی افزود: رهبر فرزانه انقلاب با تمام قوا در برابر همه قدرت های شرق و غرب ایستاده است و همه سیاستمداران دنیا اذعان دارند که معادلات سیاسی شان با اندیشه و خردورزی رهبر ایران متلاشی می شود.

**تنها منطقه ای که مورد آماج همه جانبه رسانه های امپراتوری دنیای سلطه قراردارد ایران است

وی با بیان اینکه امروز هر ملت و امتی اگر خود را در سایه اسلام بداند و بماند قطعا دنیا بر این ملت نمی تواند غلبه کند، گفت: رسانه های جهانی را رصد کنید می بینید که تنها منطقه ای که مورد آماج همه جانبه رسانه های امپراتوری دنیای سلطه قراردارد ایران است، نه چین نه اروپای شرقی و غربی و نه آسیانه میانه و آمریکای لاتین و… مورد هجمه نیستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان بیان کرد: خدا کمک کند که در این راه مقتدرانه و جوانمردانه ایستادگی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سپاهیان امیدی هستند برای نظام اما عزیزانی که از این مقطع به قول عرف بازنشسته شده اند کنار نمی روند و امروز شاهد هستیم بازنشستگان ما در مساجد، تکایا و اماکن فرهنگی کشور به شکلی کاملا پویا مشغول خدمت رسانی هستند و ما همگی بر این امر واقفیم که به حاشیه رفتن در آرمان های جامعه اسلامی، دوری ماندن از آرمان شهداست.

وی در ادامه با اشاره به حوزه های فرهنگی و تربیتی، گفت: نسبت به فرزندانتان خصوصا به دختران تان توجه بیشتری کنید، عزیزان انقلاب در خدمت فرزندانات باشید و آن ها را از کودکی بر اساس انقلاب تربیت کنید و به این بخش فرهنگی حتما توجه کنید.

 

**تأکید بر تقویت پایگاه های مقاومت در روستاها/ برای جذب و بکارگیری جوانان ایده پردازی کنید

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر تقویت پایگاه های مقاومت در روستاها، گفت: آن ها از جنس مردم و درون مردم اند و فقط با طرح صالحین نمی شود نگذارید جوانان وقتشان را در قلیانسراها پر کنند و وقتشان به بطالت بگذرد.

وی تصریح کرد: برای جوانان عرصه های اندیشه ورزی و خردورزی و تلاش در عرصه های گوناگون را ایجاد کند و از آنان بخواهید که ایده پردازی کنند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مسئولان پایگاه ها فقط به اسلحه و گلوله و.. فکر نکنند و برای جذب و بکارگیری جوانان ایده پردازی کنند، گفت: در دل کرسی های آزاد اندیشی بخش هایی از مشکلات جامعه حل می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه