عکاس: مصطفی نظری

دیدار فرماندهان و پاسداران سپاه قدس گیلان با نماینده ولی فقیه در استان + تصاویر

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت به مناسبت فرارسیدن روز پاسدار با جمعی از فرماندهان و پاسداران سپاه قدس گیلان دیدار کرد.

دیدار فرماندهان و پاسداران سپاه قدس گیلان با نماینده ولی فقیه در استان + تصاویر

به گزارش ۸دی، دیدار فرماندهان و پاسداران سپاه قدس گیلان با حجت الاسلام رسول فلاحتی امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز در سالن جلسات مصلی رشت برگزار شد.

حجت الاسلام رسول فلاحتی در این دیدار اظهار کرد: همه نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران بیشترین دوران انقلاب را در جنگ سپری کردند، جنگی نابرابر، جنگی ناخواسته و ظالمانه که پاسداران و سپاهیان تمام توان خود را در راه حفظ ارزش های انقلاب صرف کردند.

وی افزود: امروز جنگ با دشمنان عمیق تر گسترده تر و به تعبیر ما فلسفی تر شده است زیرا با تمام قوا با دشمن قداره کشی که با جنگ نرم به میدان آمده باید جنگید.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به محورهای فعالیت سپاهیان در دوران بازنشستگی، افزود: فعالیت شما در عرصه مواجه با جنگ نرم، پاسخ به شهبات در جامعه و ارتباط با خانواده های خودتان پررنگ است زیرا خانواده شما فقط همسر و فرزند نیست و با بخش عظیمی از سوالات اقوام و فامیل های خودتان روبرو هستید که باید پاسخگو باشید.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نگاه کنید ببینید مردم ما چه مطالباتی از یک سپاهی و پاسدار دارند، گفت: امروز جهاد شما به مراتب از گستردگی هشت سال دفاع مقدس بیشتر است.

وی افزود: امروز جبهه مبارزه شما در همه دنیا است چون شبکه های غربی و رسانه ای با ایجاد شبهه هجمه های زیادی ایجاد می کنند.

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه امروز مسئولیت پاسداران و سپاهیان به مراتب از دوران دفاع مقدس گسترده تر و عمیق تر است، گفت: امروز باید همه دیده بان باشند و با چشمانی تیزبین نگاه کنند و بدانند که چگونه و در چه موقعیتی باید جنگید.

متن کامل سخنان نماینده ولی فقیه در گیلان از اینجا بخوانید

سردار محمد عبدالله پور نیز در این دیدار، اظهار کرد: امیدوارم حضور شما مایه وحدت نیروهای انقلابی باشد که در همین مدت کوتاه آثار و برکاتی دیده ایم و امیدواریم در رسیدن به اهداف موفق باشید.

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: سپاه پاسداران برای برپایی تمدن بزرگ اسلامی و پاسداری از انقلاب و دستاوردهایش در عرصه های جنگ سخت، نیمه سخت، نرم و بخش های داخلی و خارجی در حال فعالیت است.

عبدالله پور افزود: در استان گیلان در عرصه های دفاعی لشکرها و تیپ های زمینی و دریایی، هوا فضا و نیروهای قدس که دسته های حزب الله را تقویت می کنند قرار دارند.

وی با بیان اینکه مأموریت‌های سازمان بسیج در قالب گردان امام حسین بیت‌المقدس و گشت شبانه پایگاه های مقاومت با کمک دیگر نیروهای نظامی استان انجام می شود، گفت: در حوزه فرهنگی راهیان نور، حلقات صالحین، یادواره های شهدا و مسجد محوری از برنامه های ماست.

فرمانده سپاه قدس گیلان، افزود: امیدوارم تحولی در حوزه مسجدمحوری به وجود بیاید و متاسفانه بیش از ۷۵ درصد مساجد استان باز نیست.

متن کامل سخنان فرمانده سپاه قدس گیلان را از اینجا بخوانید

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه