نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل :

پاسدار بودن افتخاری بزرگ و توفیقی بسیار رفیع است

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: پاسدار بودن افتخاری بزرگ و توفیقی بسیار رفیع است.

پاسدار بودن افتخاری بزرگ و توفیقی بسیار رفیع است

به گزازش هشت دی،ذبیح نیکفر در رشت با اشاره به سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل عباس(ع) و گرامی داشت روز پاسدار و جانباز اظهار کرد: سپاه پاسداران شجره طیبه و درخت تناور انقلاب اسلامی است و پاسداران آن از میوه‌های آن هستند.

وی با اشاره به نقش پاسداران در نهاد انقلابی سپاه و دفاع همه‌جانبه از انقلاب و نظام اسلامی افزود: سپاه همان نهاد انقلابی با پاسداران غیورش است که بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی درباره‌اش فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در خدمت انقلاب و نظام بوده‌اند گفت: سرو قامتان سپاه، پاسداری و حراست از کشور و انقلاب را در هر صحنه و عرصه‌ای به‌خوبی می‌دانند و قدرت‌های شیطانی جهانی نمی‌توانند از این سد آهنین نفوذ کنند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اشاره به تبعیت محض پاسداران و فرمان بری آن‌ها از ولی امر مسلمین بیان کرد: پاسداران سبزپوش این نهاد انقلابی در تبعیت از ولی‌فقیه و رهبر عظیم‌الشأن زمان باایمان و عمل انقلابی، بصیرت و شجاعت و سلحشوری نبرد و جبهه دشمنان انقلاب اسلامی را مات و از بین برده‌اند.

نیکفر با تاکید بر اینکه پاسداری از حرمت ولایت و حریم امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با جان‌فشانی هزاران لاله سرخ و در امتداد نهضت عاشورایی امام حسین (ع) شکل‌گرفته تصریح کرد: پرچم اقتدار انقلاب اسلامی پس از امام راحل با دستان رهبر معظم انقلاب به منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) سپرده خواهد شد و پاسداران از بازوان این حرکت دلیرانه و مؤمنانه هستند.

 وی با بیان اینکه خدمت در سپاه و پاسدار بودن افتخاری بزرگ و توفیقی بسیار رفیع است اظهار کرد: تمام کسانی که در این برهه حساس از زمان پاسداران انقلاب در همه عرصه‌ها باید این توفیق بزرگ را پاس داشته و باروحیه جهادی و انقلابی پاسدار واقعی شریعت و تفکر حسینی باشند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه