مراسم روز هنر انقلاب اسلامی در مجتمع خاتم‌ الانبیاء (ص) رشت برگزار شد

مسئول سازمان بسیج هنرمندان گیلان با بیان اینکه باید به فرهنگ غنی اسلامی، انقلابی و دفاع مقدس تکیه کنیم، گفت: در حوزه فرهنگ باید تکیه ما به درون باشد.

مراسم روز هنر انقلاب اسلامی در مجتمع خاتم‌ الانبیاء (ص) رشت برگزار شد

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی هنری ۸دی نیوز، مراسم روز قشر بسیج هنرمندان و روز هنر انقلاب اسلامی ظهر امروز(سه شنبه) به همت سازمان بسیج هنرمندان استان گیلان در سالن مرحوم رحمدل مجتمع خاتم‌الانبیاء(ص) رشت برگزار شد.

کیومرث دولتی در این مراسم با بیان اینکه مهمترین فعالیت بسیج هنرمندان در سال گذشته افزایش میزان جذب و برگزاری  حلقه‌های صالحین است، اظهار کرد: به بیش از ۷۰ درصد اهداف مورد نظر در سال گذشته دست یافته‌ایم.

وی تقویت انجمن فیلم بسیج هنرمندان گیلان را مهمترین کار این سازمان در سال گذشته برشمرد و افزود: دوربین فیلم‌برداری حرفه‌ای و میز تدوین برای استفاده هنرمندان بسیجی تهیه شده است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان گیلان، با تاکید بر اینکه در حوزه فیلم باید قدمهای بزرگی برداریم، تصریح کرد: نیروهای بسیجی با کمترین چشم داشت در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی سبب انجام حرکت‌های ماندگار و چشمگیر شده است، گفت: قشر فرهنگی و هنرمندان در سال جدید وطیفه سنگینی دارد.

دولتی فرهنگ اسلامی و انقلابی را مبناء فعالیت‌های فرهنگی و هنری دانست و بیان کرد: دشمن به دنبال ضربه به ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.

وی با بیان اینکه باید به فرهنگ غنی اسلامی، انقلابی و دفاع مقدس تکیه کنیم، متذکر شد: در حوزه فرهنگ باید تکیه ما به درون باشد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان گیلان، تقویت اقتصاد مقاومتی را از وظایف کنونی همه افراد دانست و گفت: باید به جامعه نشان داد که اقتصاد مقاومتی با اقتصاد ریاضتی تفاوت بسیاری دارد.

دولتی با اشاره به اینکه مدیریت صحیح منابع در اقتصاد مقاومتی از اهمیت بسیاری برخوردار است، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی نیازمند توجه به ظرفیت‌های درونی است.

وی به اولویت‌های بسیج هنرمندان در سال ۹۳ اشاره کرد و گفت: ترویج و تبییت تفکر امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای در حوزه هنر از مهمترین وظایف بسیج هنرمندان در سال جاری است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان گیلان سازمان‌دهی و شبکه‌سازی را از دیگر برنامه‌های این سازمان در سال جاری دانست.

دولتی از برگزاری کنگره شهدای هنرمند گیلان در سال جاری خبر داد و گفت: گیلان بیش از ۵۰ شهید هنرمند دارد.

وی با تاکید بر برگزاری جشنواره تئاتر بسیج هنرمندان گیلان در سال جاری، افزود: جشنواره‌های هنرهای تجسمی و ادبیات داستانی نیز در سال ۹۳ برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان گیلان، با اشاره به بازدید از ۵۰ درصد کانون‌های بسیج هنرمندان استان در سال گذشته، خاطرنشان کرد: بقیه کانون‌ها تا نیمه نخست امسال مورد بازدید قرار می‌گیرند.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان فومن نیز در این مراسم با بیان اینکه باید حمایت مسئولان از بسیج هنرمندان بیشتر شود، اظهار کرد: باید به دنبال آموزش و تربیت هنرمندان بزرگ بود.

رسول شریفی با بیان اینکه باید به دنبال ترویج هنر اصیل اسلامی بود، گفت: کانون‌های بسیج هنرمندان گیلان نیازمند توجه بیشتر مسئولان هستند.

وی بسیج را به گفته حضرت امام (ره) شجره طیبه نامید و تصریح کرد: تمام مشکلات کشور با تفکر و نگاه بسیجی قابل رفع است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه