مهاجمان آماده کی‌روش؛ درخشش در بهترین زمان ممکن

از مدت‌ها قبل زوج سردار آزمون و مهدی طارمی در تیم ملی به هارمونی قابل قبولی رسیده‌اند و علیرضا جهانبخش هم نقش ویژای در ترکیب تیم کی‌روش به دست آورده است. حالا درخشش این سه ستاره نوید روزهای خوب تابستان را در روسیه ۲۰۱۸ به تیم ملی و کی‌روش می‌دهد.

مهاجمان آماده کی‌روش؛ درخشش در بهترین زمان ممکن

به گزارش ۸دی، در هفته‌های پایانی لیگ‌های کشورهای مختلف لژیونرهای ایرانی درخشش را از سر گرفته‌اند. علیرضا جهانبخش در هلند‏، سردار آزمون در روسیه و مهدی طارمی در قطر مهمترین مهاجمان تیم کی‌روش هستند که در آستانه شروع اردوی تیم ملی برای حضور در جام جهانی به بهترین فرم آمادگی رسیده‌اند. جهانبخش که این هفته در تیم منتخب لیگ هلند هم قرار گرفت آمار خیره‌کننده‌ای دارد. علیرضا در ۶ بازی اخیر آلکمار روی ۱۲ گل این تیم تاثیر داشته است. ۷گل و ۵ پاس گل نشان از آمادگی فوق‌العاده علیرضا دارد و کی‌روش را به حضور درخشان در جام جهانی بسیار امیدوار کرده است.

سردار آزمون که تا همین هفته‌های اخیر تندترین انتقادها به ناآماده بودن و در گرداب روسیه گیر کردن‌اش میشد این هفته‌ها چنان می‌درخشد که همه ماه‌ها گل‌نزنی‌هایش را فراموش کرده‌اند. سردار هم در ۶ بازی اخیر روی ۸ گل روبین‌کازان تاثیر داشته است. ۵ گل و ۳ پاس گل، نشان از جهش به موقع سردار به سمت درخشش دارد. مهاجم مورد اعتماد کی‌روش که حتی بحث بر سر بودن یا نبودن‌اش در روسیه ۲۰۱۸ مطرح میشد حالا دوباره خودش را در قواره مهاجمی تراز اول نشان داده است. در کنار این دو مهره، مهدی طارمی هم جز بازیکنان اصلی کی‌روش است و این هفته‌ها در قطر خوش می‌درخشد. طارمی هم در ۶ بازی اخیر باشگاه الغرافه ۵ گل زده و اهمیت خود را هر بار جدی‌تر از بازی قبل به رخ می‌کشد. کی‌روش حالا به این خط هجومی آماده، امیدوارتر از قبل شده است و نگاه روشن‌تری به روسیه ۲۰۱۸ و تابستان امسال دارد.

منبع: نود

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه