امپراتوری رسانه ای غرب ایران را آماج حملات سیاسی و غیرسیاسی قرار می‌دهد

مام جمعه رشت با بیان اینکه دشمن هیچ سیبلی جز ایران برای نشانه گرفتن ندارد گفت: امپراتوری رسانه‌ای غرب و اروپا تنها به مسائل داخل ایران توجه دارد و ایران را مورد آماج حملات سیاسی و غیرسیاسی قرار می‌دهند.

امپراتوری رسانه ای غرب ایران را آماج حملات سیاسی و غیرسیاسی قرار می‌دهد

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام‌ رسول فلاحتی در نماز جمعه این هفته شهرستان رشت با تبریک و گرامیداشت اعیاد شعبانیه اظهار کرد: شیوه مؤمن این است که سعی دارد خطا نکرده تا عذرخواهی نکند اما منافق دائم خطا می‌کند و دائم غدر خواهی در پیش می‌گیرد.

وی با بیان اینکه خداوند انسان را عبث نیافریده است گفت: زندگی انسان به مسیری می‌رود که به داشته‌ها توجه نمی‌کند و وقتی آن داشته‌ها را از دست داد به ناله و فغان می‌پردازد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه کفر نعمت ممکن است به عذاب الهی منتج شود افزود: درآیات و روایات نیز آمده است که کفر نعمت برخی از اقوام، منجر به کم شدن نزولات آسمانی و نعمت‌های الهی شده و این سندی بر نتیجه کفر نعمت انسان در محضر ذات اقدس الهی است.

فلاحتی با اشاره به خطبه ۱۶ نهج‌البلاغه درباره اهمیت تقوا برای انسان بیان کرد: دنیا محل گذر است، نه محل ماندن، لذا در تاریخ همه آن‌هایی که به پست‌های دنیوی دل خوش کرده‌اند حتی استخوان‌های پوسیده‌ای از آن‌ها هم باقی نمانده است.

امام‌جمعه رشت با تأکید بر اینکه هرگونه تعریف از وی موجب ناراحتی‌اش می‌شود گفت: هیچ تمجید و تجلیلی نباید انجام دهید زیرا تنها دارایی و موقعیت من نمایندگی ولی‌فقیه بودن است.

وی با بیان اینکه روز میلاد امام حسین (ع) مزین به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است افزود: ما وارد چهلمین سال انقلاب اسلامی شدیم و دشمن فعالیتش را هر روز گسترده‌تر می‌کند.

فلاحتی با بیان اینکه دشمن هیچ سیبلی جز ایران برای نشانه گرفتن ندارد گفت: امپراتوری رسانه‌ای غرب و اروپا تنها به مسائل داخل ایران توجه دارد و مشکلات کشورهای خود را انعکاس نمی‌دهند و ایران را مورد آماج حملات سیاسی و غیرسیاسی قرار می‌دهند.

خطیب جمعه رشت با اظهار تأسف از برخوردهای نامطلوب با نهاد مقدس سپاه بیان کرد: چهارم شعبان روز ولادت صاحب‌پرچم کربلا حضرت ابوالفضل (ع) است که مزین به نام جانبازان ایران اسلامی است که ما حقیقتاً درباره این یادگاران دفاع مقدس کم‌کاری کرده‌ایم.

وی با اشاره به ولادت امام سجاد (ع) که به همراه حضرت زینب (س) پیام کربلا را به تاریخ رسانده و مزین به نام آزادگان است تصریح کرد: در ایام اخیر ورزشکاران ما شگفتی‌هایی را رقم زدند و باید از تمام دست‌اندرکاران این افتخارآفرینان قدردانی کرد.

فلاحتی با بیان اینکه در ایام شعبانیه و نیمه شعبان مردم و جوانان جشن‌هایی را خواهند داشت گفت: علاوه بر برپایی آن، اگر بخواهیم خرج‌هایی زیادی برای جشن‌های بسیار بپردازیم شایسته است آن‌ها را منسجم کرده و به نیازمندان کمک کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه بیمارانی در جامعه داریم که توانایی مالی برای درمان ندارند افزود: شایسته است مؤمنین و مؤمنات این افراد را شناسایی کرده و اگر بتوان حتی یک نفر را تحت حمایت خود قرار دهند قطعاً ذخیره‌ای برای آخرت خود را فراهم کرده‌اند.

وی با بیان اینکه باید به کمک مردان و زنانی که دارای مشکلات مالی هستند بشتابیم گفت: کمک به نیازمندان در پیشگاه پروردگار بسیار بااهمیت بوده و دست‌گیری از آنان نیز بسیار سفارش شده است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه