فرمانده سپاه قدس گیلان:

باید برای رفع مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به دولت کمک کنیم

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: پاسدار و بسیجی خوب آن است که یک شغل ایجاد کند و باید برای رفع مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به دولت کمک کنیم.

باید برای رفع مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به دولت کمک کنیم

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله پور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه املش در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: هر جا که از سخنان امام و رهبری فاصله گرفتیم؛ ضربه خوردیم.

وی با اشاره به برخی بدعهدی‌ها در زمان جنگ تحمیلی افزود: در زمان دفاع مقدس امام فرمود جنگ در رأس امور است، اما برخی به دنبال موارد دیگری رفتند، این در صورتی است که اگر همه به‌فرمان امام گوش می‌دادند جنگ را زودتر و با شهدای کمتری به اتمام می‌رساندیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه امام و مقام معظم رهبری به مساجد اهمیت زیادی می‌داد گفت: تعداد زیادی از مساجد در استان گیلان بدون استفاده مانده‌اند و البته مساجد زیادی نیز به لطف روحانیون دلسوز باز است.

عبدالله پور بیان کرد: سپاه عین مردم و از مردم است و به همین جهت تصمیم بر این شده تا تمامی تکریم و معارفه‌های مسئولین سپاه در مساجد برگزار شود، زیرا ما چیزی برای مخفی کردن از مردم نداریم.

وی با اشاره به اقتدار وزارت اطلاعات، خاطرنشان کرد: کارهای زیادی در وزارت اطلاعات انجام می‌شود که آن‌ها به همان دلیلی که اسمشان سرباز گمنام است، نمی‌توانند آن‌ها را بیان کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برخی می‌گویند که با توجه به وجود ارتش و نیروی انتظامی قوی چه لزومی به وجود سپاه است افزود: سپاه پاسدار انقلاب است و در کنار مردم به این مأموریت سنگین خود ادامه می‌دهد.

عبدالله پور با اشاره به سلطه‌ستیزی مردم یمن در برابر آل سعود و قدرت‌های نظامی سلطه‌گر گفت: مردم یمن در روز یک‌بار غذا می‌خورند و چندین سال است که در تحریم هستند اما در برابر ظلم ایستادگی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در برابر نظام سلطه یک تفکر ایجاد کرده که سلطه‌گران هر جا انقلاب وجود داشته باشد در برابر آن با یکدیگر متحد می‌شوند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به شکل‌گیری داعش توسط نظام سلطه گفت: دشمنان ۲۰ سال برای شکل‌گیری داعش تلاش کردند و آن را در عراق و سوریه به راه انداختند تا در برابر انقلاب و تفکر انقلابی بایستد.

عبدالله پور با بیان اینکه دشمن قصد دارد با جنگ اقتصادی کشور را نابود کند گفت: پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس سپاه از گل‌ولای منطقه پالایشگاهی زد که بتواند تحریم بنزین را خنثی کند.

وی خاطرنشان کرد: اینکه می‌گویند سپاه در کارهای عمرانی ورود می‌کند و منفعت می‌برد دروغ است و سپاه تمام تلاش خود را برای کمک به‌نظام، کشور و مردم به کار می‌برد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تا دولت اجازه ندهد، سپاه هیچ پروژه‌ای را نمی‌تواند قبول کند گفت: بعضی‌ها نمی‌خواهند بفهمند و مغرضانه با دشمنان هم‌صدا می‌شوند.

عبدالله پور بیان کرد: به ما اتهام دخالت سیاسی می‌زنند، زیرا می‌خواهند ارکان حکومت را بگیرند تا نگذارند این انقلاب از درون‌بر روی پای خود بماند.

وی بیان کرد: امروز هرکس دل درگرو نظام دارد باید به کمک دولت کند، ما با این دولت، دولت قبل و دولت آینده هیچ مشکلی نداریم، البته اگر نزدیک‌ترین یار امام باشد و راه کج برود سعی می‌کنیم تا آن را به راه راست هدایت کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نباید از مسیر انقلاب و فرمان رهبری دور شویم گفت: هرکس که بخواهد بفهمد کجای کار است باید خود را با رهبری میزان کند.

عبدالله پور تصریح کرد: پاسدار و بسیجی خوب آن است که یک شغل ایجاد کند و باید برای رفع مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به دولت کمک کنیم.

وی با اذعان به اینکه سود وامی که به کارخانه‌داران و کشاورزان می‌دهند بسیار زیاد است افزود: مگر کارخانه‌دار چقدر سود دارد که ۲۰ درصد باید سود وام خود را پرداخت کند و باید برای رفع این نقیصه تمام تلاش را کرد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه