پازاج: اشکانی پس از جهانی مجارستان نیز سرمربی تیم ملی خواهد بود

مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی با بیان این که پنجمی آسیا جایگاه واقعی کشتی فرنگی ایران نیست تاکید کرد: اشکانی پس از جهانی مجارستان نیز سرمربی تیم ملی خواهد ماند.

پازاج: اشکانی پس از جهانی مجارستان نیز سرمربی تیم ملی خواهد بود

به گزارش هشت دی،احد پازاج درباره ارزیابی خود از سطح کیفی نخستین مرحله انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار کرد: مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان با حضور ۶۳ فرنگی کار که از رقابت‌های قهرمانی کشور در گروه‌های (الف)، (ب)، (ج) و همچنین پیکارهای عمومی کشتی، سهمیه لازم را کسب کرده بودند برگزار شد. در این مسابقات شاهد کشتی‌های جذاب و خیلی خوبی بودیم که حتی در برخی وزن‌ها کشتی گیران جوان و جویای نام با ارائه کشتی‌های خوب توانستند خودی نشان دهند.

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی بزرگسالان و امید ایران ادامه داد: با جمع بندی این مسابقات و حضور نفرات اول تا چهارم مرحله نخست در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی شاهد پیکارهای بسیار جذاب و دیدنی خواهیم بود تا ترکیب تیم ملی برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و پیکارهای قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان مشخص شوند.

وی درباره برگزاری دو مرحله‌ای انتخابی تیم ملی نیز اظهار کرد: برای کشتی گیرانی که در رقابت‌های جهانی و بازی‌های المپیک مدال کسب کرده‌اند حداقل تفاوتی که می‌توانستیم قائل باشیم، حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی بود و به همین دلیل شورای فنی و کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفتند که امسال مسابقات انتخابی در دو مرحله برگزار شود.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در پاسخ به این سوال که آیا در مرحله نهایی انتخابی به برخی از فرنگی کاران شاخص که نتوانستند سهمیه بگیرند، امتیازی داده خواهد شد یا خیر گفت: بعید است چنین اتفاقی بیفتد اما تلاش داریم که مرحله نهایی انتخابی تیم ملی با بهترین نفرات برگزار شود.

پازاج درباره نتایج ضعیف فرنگی کاران ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: در رقابت‌های قهرمانی آسیا که اسفند ماه در قرقیزستان برگزار شد برخی از ملی‌پوشان دور از انتظار ظاهر شدند و اگر برنامه مبارزاتی خود را به خوبی انجام می‌دادند به طور حتم به جایگاه بالاتری از پنجمی دست می‌یافتیم. سه مدال طلا و یک مدال نقره ایران دقیقا در وزن‌های المپیکی به دست آمد، اوزانی که قرار است در بازی‌های آسیایی نیز برگزار شود، بنابراین از همین الان می‌توانیم امیدوار باشیم که نمایندگان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، مدال‌های خوبی بگیرند.

پازاج تصریح کرد: البته مهرداد مردانی به همراه تیم ملی در قهرمانی آسیا نبود و یوسف قادریان به هیچ عنوان در حد و اندازه خودش ظاهر نشد و کما این که اگر مدال طلا می‌گرفت، ایران نیز قهرمان می‌شد. رضا خدری نیز نتوانست عملکرد مناسبی داشته باشد و محمد الیاسی نیز  پایش دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست خوب ظاهر شود.

مدیر تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران افزود: به طور حتم پنجمی آسیا به هیچ عنوان جایگاه واقعی کشتی فرنگی ایران نیست و کادر فنی با برنامه ریزی مستمر در اردوها، کشتی گیران را مهیای کسب موفقیت در دو رویداد مهم بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان خواهند کرد.

وی درباره عملکرد علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان نیز گفت: او با تمام وجود و با برنامه ریزی خوب کار می‌کند و به طور حتم بعد از رقابت‌های جهانی مجارستان نیز سرمربی تیم ملی خواهد بود.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه