فرمانده سپاه الیگودرز در نشست خبری با خبرنگارران؛

خود کفایی و محرومیت زدایی از اهداف و دستاوردهای سپاه است

سرهنگ برامکی گفت: پاسداران انقلاب اسلامی مظهر مقاومت وتزریق روحیه ایمان و شهادت هستند و هجمه های دشمنان علیه آنها نشانه صلابت و اقتدارشان درسطح جهان است.

خود کفایی و محرومیت زدایی از اهداف و دستاوردهای سپاه است

به گزارش هشت دی،سرهنگ محمد برامکی فرمانده سپاه الیگودرز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امسال وظیفه خبرنگاران واصحاب رسانه برای تبیین شعار سال بسیار بیشتر ومهم تر از سالهای گذشته است چرا که  پاسداری از اصول اساسی نظام وظیفه همگان است و این افراد می توانند بیشترین کمک را به  نظامی که مد نظر مقام معظم رهبری و همه دلسوزان داشته باشند.

نشست خبری سپاه الیگودرز،عکس،تصویر،هفته پاسدار در الیگودرز

وی ادامه داد: امروز یکی از نمونه های عینی شعار مرگ بر استکبار ومرگ بر آمریکا  قطعا جامعه عمل پوشاندن به حمایت از کالای ایرانی است که در منظومه اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب یکی از بابهای مهم بشمار می رود.

فرمانده بسیج شهرستان الیگودرز ضمن محکومت حملات اخیر مستکبران به سوریه بیان کرد: این جملات جنایت بشری بزرگ و نشان داد که حملات کور مستکبران نشانه شکست در برابر محور مقاومت است و نقض مسلم حاکمیت ملی و حریم هوایی کشور سوریه و نشان داد که مستکبران برای نهادی مانند شورای امنیت، سازمان ملل  و سایر نهادی های بین المللی  ارزشی قائل نیستند.

وی اضافه کرد: عدم همراهی بسیاری از کشورها با آمریکا  نشان داد که مخصوصا از لحاظ اقتصادی حمایتی نکردند و نشان از این است که جبهه استکبار برتری را نداشته  وذلت امروز مستکبران مرهون تلاشهای خون پاک شهدای در جبهه مقاومت است.

برامکی  به سخنان امام خمینی (ره)در مورد سپاه و پاسداران اشاره کرد و یادآرو شد: طبق اسناد ومدارک  موجود سپاه در ۲۳ بهمن ماه بدست حضرت امام (ره)  بعنوان اولین نهاد پس از پیروی انقلاب تاسیس شد و در دوم اردیبهشت ماه ۵۸ نیز اساس نامه سپاه مورد تصویب شورای عالی انقلاب رسید.

وی اظهار داشت: یکی از معجزه های قرن سپاه وابستگی این نهاد به مردم که در این سازمان نهادینه شده است و سپاه  بهمراه مردم برای مردم و در جهت  پیشرفت وآبادانی کشور تلاش می کند.

فرمانده سپاه الیگودرز به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص سپاه اشاره و بیان نمود: سپاه مظهر مقاومت ملت ایران و تزریق روحیه ایمان، شهادت و فرهنگ ناب ایرانی واسلامی را برعهده دارد و دشمنان همواره علیه سپاه هجمه هایی را در پیش گرفته اند و ارکان مقدس این نهاد را مورد هجمه قرار داده که نشانه صلابت و اقتدار سپاه در سطح جهان است .

برامکی به ویژگی های پاسدار خوب و پاسدار بد اشاره کرد و اظهار داشت: پاسدار بد از نظر دشمنان اسلام  مانند سردار حاج قاسم سلیمانی، شهید طهرانی مقدم و… است چرا که سردمدار مبارزه با استکبار هستند  والگو ، امید را برای جهانیان در راه مبارزه  با استکبار بوجود آورده اند.

وی اضافه کرد: پاسدار خوب از نظر دشمنان افرادی که نسبت به ارزش وسرنوشت انقلاب بی تفاوت باشد و پاسدارانی که تمام قد در مقابل دشمنان و هزاران کیلومتر دورتر از مرزها ایستادگی می کنند خاری بر چشم دشمنان هستند.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف ونهی از منکر شهرستان گفت: سپاه در کنار بسیج وارتش در عرصه نظامی، امنیت پایدار را تقدیم ملت ایران نموده است خود کفایی  حاصل ورود  سپاه  درهر نقطه ای از کشور است تا از خروج میلیاردها  دلار ارز از کشورجلوگیری کند وامنیت سرمایه گذاری را بدنبال داشته باشد.

برامکی ادامه داد: سپاه در عرصه اقتصادی مطلقا  ورود پیدا نمی کند تا رقیب دولت یا بخش خصوص باشد و حتما  با درخواست دولتها سپاه به این عرصه وارد شده است  چراکه طبق قانون در زمان صلح وظیفه نیروهای مسلح کمک به سازندگی کشور وسپاه در در بسیاری از عرصه های سازندگی  به خودکفایی رسیده است.

فرمانده بسیج بیان کرد: سپاه در سدسازی به خودکفایی کامل رسیده است سپاه در الیگودرز علاوه بر احداث سد رودبار تا ۱۰۰ کیلومتر محرومیت زدایی داشته و خدمات زیادی مانند ساخت مسجد ،راه ،پل وجاده ، مدرسه و… انجام داده است.

وی اضافه کرد: سپاه در بحث مسائل سیاسی مطلقا ورود پیدا نکرده و خود را فرا همه جناح ها دانسته ولی اگر  افرادی با سیاسی بازی کشور وانقلاب را با خطر مواجهه کنند وظیفه سپاه که اجازه ندهد این اشخاص یا گروهها  کشور را به لبه پرتگاه برساند ودر مقابله با همه این توطئه ها  با تکیه بر توان مردمی در هر جا کار را اتمام کرده است.

فرمانده سپاه شهرستان الیگودرز بیان نمود: اگر سپاه در فتنه آمریکایی وانگلیسی ۸۸ بموقع وارد عمل نمی شد کسانی که برای براندازی نظام اقدام کرده بودند به نتیجه دلخواه خود می رسیدند و هدف اصلی فتنه گران ایجاد چالش بزرگ در راه انقلاب و نظام بود و هجمه به اصل ولایت فقیه داشتند و سپاه انقلابی در جلوی آنها ایستاد و در دی ماه ۹۶ نیز سپاه با اقتدار با کمک مردم از نظام و انقلاب دفاع نمود.

نشست خبری سپاه الیگودرز،عکس،تصویر،هفته پاسدار در الیگودرز

برامکی ضمن تبریک هفته پاسدار وعقیدتی بیان کرد: در هفته  پاسدار و عقیدتی وسیاسی  در سطح شهرستان بیش از ۲۰برنامه برگزار شد و همه برنامه رویکرد مردمی داشتند و افتخار ما همیشه این است که در کنار مردم برای تعالی وتوسعه روز افزون انقلاب اسلامی تلاش می کنیم.

فرمانده سپاه الیگودرز در آخر بیان کرد: سپاه با تمام توان  و بدون هیچگونه ملاحظه ای در خدمت همه دولتها بوده است و همواره در افتخارات کشور در طول تاریخ انقلاب  نقش اساسی داشته است.

منبع: سفیر افلاک

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه