تحصیل ۷۰۲ دانشجو در مرکز علمی کاربردی بهزیستی گیلان

در ترم تحصیلی ۹۳-۹۲ تعداد دانشجویان مرکز علمی کاربردی بهزیستی گیلان ۷۰۲ نفر خواهد بود که در ۱۰ رشته کاردانی و کارشناسی تحصیل خواهند کرد .

تحصیل ۷۰۲ دانشجو در مرکز علمی کاربردی بهزیستی گیلان

به گزارش ۸دی نیوز، رئیس مرکز علمی کاربردی بهزیستی گیلان با اعلام این خبر گفت :  از تعداد ۷۰۲ دانشجو ، ۲۹۵ نفر بصورت پودمانی کاردانی ، ۱۲۷ نفر کاردانی ترمی ، ۹۴ نفر بصورت پودمانی کارشناسی و ۱۸۶ نفر کارشناسی ترمی ثبت نام شده اند .

انسیه پاینده کار تصریح کرد : از اهداف مهم این مرکز ، تأمین نیروهای متخصص برای ارائه خدمات با کیفیت به جامعه هدف بهزیستی است.

وی تعداد مدرسین و اعضای هیئت علمی این مرکز را ۵۷ نفر ذکر کرد و افزود : این تعداد بصورت تمام وقت و یا حق التدریسی مشغول تدریس می باشند.

رئیس مرکز علمی کاربردی بهزیستی گیلان عنوان نمود فارغ التحصیلان این مرکز درصورت نیاز می توانند در مراکز غیردولتی تحت نظارت همچون مهدهای کودک ، کلینیک ها ی مددکاری ، مراکز توانبخشی ، مراکز پیشگیری از معلولیتها و آسیب های اجتماعی و با سایر مراکز مشغول بکار شوند.

گفتنی است مرکز علمی کا ربردی بهزیستی گیلان از سال ۱۳۸۷  تأسیس و هم اکنون در مقطع کاردانی دارای رشته های اصلاح تربیت ، تربیت مربی مراکز پیش از دبستان ، مربی کودک ، مددکاری اجتماعی ، مددکاری خانواده حرفه ای ، تربیت مربی مراکز پیش از دبستان حرفه ای و درمقطع کارشناسی در رشته های اصلاح و تربیت حرفه ای ، تربیت و مربی حرفه ای ، تربیت مربی مراکز پیش از دبستان و آسیب شناسی حرفه ای می باشد .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه