اقدامات علیه راستگو تعجب آور نیست!

غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در حاشیه مراسم ختم آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی که در مسجد امام صادق (ع) برگزار شد گفت:برخورد اصلاح طلبان با الهه راستگو را تعجب‌آور ندانست.

اقدامات علیه راستگو تعجب آور نیست!

به گزارش ۸دی نیوز، غلامعلی حداد عادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در حاشیه مراسم ختم آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی که در مسجد امام صادق (ع) برگزار شد درباره شخصیت وی اظهار داشت:‌ آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی را از قبل از انقلاب می‌شناختم و ارتباطی که با بزرگانی مثل علامه طباطبایی و شهید مطهری داشت بر بنده معلوم بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: از اول انقلاب نیز به عنوان یک روحانی مبارز متین و محترم نزد همه از احترام برخوردار بود و از لحاظ پیروی خط امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری یک الگو برای دیگران به شمار می‌رود.

عضو شورای انقلاب فرهنگی در پاسخ به سؤالی مبنی بر خبرهایی که درباره عزل آقای فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد وجود دارد، گفت: این خبرها دارای فراز و فرود بوده و یک عده آن را تکذیب می‌کنند؛ بنده به آقایانی که خیلی اصرار بر تغییرات دارند توصیه می‌کنم این قدر عجله نکنند و قدری خویشتندار باشند چرا که این برای آینده‌شان بهتر است.

وی ادامه داد: ما دلیل این همه تعجیل را در دست یافتن به مناصب و مقامات متوجه نمی‌شویم، به هر حال شتابزده یک حدی دارد.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر برخورد اصلاح طلبان با الهه راستگو خاطر نشان کرد: این اقدامات برای ما تعجب‌آور نیست.

منبع: دانا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه