نماینده ولی فقیه در گیلان:

با وجود ارتش مقتدر ایران دیگر حمله به این سرزمین به ذهن کسی خطور نمی کند/ جنگ نرم فاجعه ای برای بشریت است

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه با وجود ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران دیگر حمله به این سرزمین به ذهن کسی خطور نمی کند، گفت: امروز باید جلوی جنگ نرم را که فاجعه ای برای بشریت است را گرفت.

با وجود ارتش مقتدر ایران دیگر حمله به این سرزمین به ذهن کسی خطور نمی کند/ جنگ نرم فاجعه ای برای بشریت است

به گزارش خبرنگار ۸دی، حجت الاسلام رسول فلاحتی صبح امروز در مراسم روز ارتش در رشت با گرامیداشت این روز، اظهار کرد: روز ارتش یادآور دلاوری دلیرمندان است و صرفا فقط یک روز نیست.

وی با بیان اینکه باید این روز را که سپه سالاران از گذشته به ما داده اند حفظ کنیم و به آیندگان بدهیم افزود: با ارتش قدرتمند جمهوری اسلامی ایران در این سال ها نه تنها یک وجب از خاک ارزشمند ایران کم نشد بلکه مقتدرانه آن را حفظ کردیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به اینکه ارتش دارای دو عرصه درون سازمانی و بیرون سازمانی است، گفت: عرصه درون سازمانی به مسئولان عقیدتی سیاسی مربوط می شود که یعنی تربیت عقاید جوانانی که وارد این سازمان می شوند.

حجت الاسلام فلاحتی با بیان اینکه عرصه بیرون سازمانی ارتش یعنی گماردن نیروهای مختلف در کارها و استفاده از جوانان در امور مختلف، اذعان کرد: با وجود ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران دیگر حمله به این سرزمین به ذهن کسی خطور نمی کند.

وی با اشاره به اینکه آنچه که سلاطین ایران در گذشته از دست دادند را امروز جمهوری اسلامی در سایه امام راحل و رهبر انقلاب توانستند هدایت کنند گفت: امروزه باید جلوی جنگ نرم را که فاجعه ای برای بشریت است گرفت و ارتش در این عرصه فعالانه حرکت می کند تا در مرز های عقیدتی هم خللی ایجاد نشود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه