داماش با شکست در بازی پایانی بطور قطع سقوط خواهد کرد

در پایان این فصل دو تیم به طور مستقیم به لیگ دسته اول سقوط خواهند کرد و تیم چهاردهم نیز باید در دیدار پلی اف با تیم سوم لیگ دسته اول روبرو شود تا تیم برنده در لیگ برتر فصل آینده حضور یابد. به جز مس، اکنون تیم های داماش گیلان، ذوب آهن و فجرسپاسی در خطر سقوط مستقیم هستند و استقلال خوزستان نیز خطر سقوط به پلی اف را احساس می کند.

داماش با شکست در بازی پایانی بطور قطع سقوط خواهد کرد

به گزارش ۸دی نیوز، در پایان این فصل دو تیم به طور مستقیم به لیگ دسته اول سقوط خواهند کرد و تیم چهاردهم نیز باید در دیدار پلی اف با تیم سوم لیگ دسته اول روبرو شود تا تیم برنده در لیگ برتر فصل آینده حضور یابد. به جز مس، اکنون تیم های داماش گیلان، ذوب آهن و فجرسپاسی در خطر سقوط مستقیم هستند و استقلال خوزستان نیز خطر سقوط به پلی اف را احساس می کند.

داماش گیلان: در رشت با تیم بی انگیزه و سقوط کرده مس کرمان روبرو می شود

برد: داماش ۲۸ امتیازی می شود و در صورت عدم پیروزی فجرسپاسی و ذوب آهن (تساوی یا شکست)، بطور قطعی در لیگ برتر ماندنی می شود. در صورت عدم پیروزی یکی از دو تیم فجرسپاسی و ذوب آهن، داماش راهی پلی اف می شود اما در صورت پیروزی ذوب آهن و فجرسپاسی، داماش با ۲۸ امتیاز هم سقوط خواهد کرد.

تساوی: داماش ۲۶ امتیازی می شود و به احتمال زیاد سقوط می کند. فقط در صورتی که ذوب آهن در بازی آخر با اختلاف حداقل ۳ گل و فجر با اختلاف ۵ گل ببازد، داماش با ۲۶ امتیاز ماندنی می شود و اگر یکی از این دو تیم ببازند، داماش می تواند راهی پلی اف شود.

باخت: داماش با ۲۵ امتیاز بطور قطعی سقوط خواهد کرد./ خبر آنلاین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه