دو مدال سهم ورزشکاران گیلانی از مسابقات وزنه بردای معلولان جهان

سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان گفت : ورزشکاران گیلانی دو مدال مسابقات وزنه بردای معلولان قهرمانی جهان را کسب کردند .

دو مدال سهم ورزشکاران گیلانی از مسابقات وزنه بردای معلولان جهان

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایرنا سعید علیپور گفت: در جریان رقابت های وزنه برداری قدرتی معلولان جهان که در امارات جریان دارد ، وزنه برداران معلول گیلانی نشان طلا و برنز این مسابقات را بر گردن آویختند .

وی اظهار کرد : بر این اساس ملی پوش گیلانی دسته ۴۹ کیلوگرم با مهار وزنه ۱۳۱ کیلوگرمی توانست عنوان نخست و مدال طلای این مسابقات را بین ورزشکاران ۵۹ کشور به خود اختصاص دهد .

وی ادامه داد : این ورزشکار شایسته گیلانی علاوه بر کسب عنوان قهرمانی و تصاحب مدال طلا ، ۱۱ کیلوگرم رکورد جهان را ترقی داد و عنوان بهترین وزنه بردار رده سنی جوانان را از آن خود کرد .

وی بیان کرد : همچنین ˈ سعید حیدرپورˈ دیگر ملی پوش گیلانی حاضر در این دوره از رقابت ها ، در دسته ۷۲ کیلوگرم رده سنی جوانان نیز ، با مهار وزنه ۱۰۴ کیلوگرمی توانست نشان برنز و مقام سوم مسابقات جهانی را کسب کند .

سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد : در پیکارهای وزنه برداری قدرتی جانبازان و معلولان جهان ، ۳۳۰ ورزشکار از ۵۹ کشور دنیا چهار روز در کشور امارات متحده عربی با هم به رقابت می پردازند .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه