مسیحیان تازه‌ مسلمان شده در رشت حضور می یابند

مدیر مؤسسه “حقیقت سبز” رشت از حضور و سخرانی مسیحیان تازه مسلمان شده در جمع مردم رشت خبر داد و گفت: این مراسم تحت عنوان “با مؤمنان” طی سه هفته در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء(ص) رشت برگزار می‌شود.

مسیحیان تازه‌ مسلمان شده در رشت حضور  می یابند

به گزارش ۸دی نیوز، محمدرضا محبوب در گفتگو با خبرنگار دیار باران، با اشاره به برگزاری سلسله همایش‌های “با مؤمنان”، سفر از مسیحیت به اسلام در رشت اشاره کرد و گفت: این همایش‌ها با هدف مقابله با جریان‌های انحرافی تبشیر مسیحیت و آگاهی هر چه بیشتر مردم برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه “حقیقت سبز” رشت با بیان اینکه سلسله همایش‌های “با مؤمنان” در تاریخ‌های ۲۱ و ۲۸ فروردین و ۴ اردیبهشت‌ سال جاری در مجتمع خاتم‌الانبیاء(ص) رشت برگزار می‌شود، اظهار کرد: سخنرانان این همایش‌ها به ترتیب آقای خاویر از کلمبیا، خانم ورونیکا از آلمان و خانم ماری هاسکی از آمریکا هستند.

وی به برگزاری برنامه پرسش و پاسخ و برگزاری مسابقات حضوری در این همایش‌ها اشاره و تاکید کرد: مراسم در روزهای مذکور از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه عصر آغاز می‌شود.

راه‌اندازی مجدد رادیو اینترنتی “ندای مسیح”
محبوب با بیان اینکه رادیو اینترنتی ندای مسیح پس از هک شدن توسط افراد نامعلوم، با برنامه‌ریزی دقیق‌تر شروع به‌کار کرده است، تصریح کرد: این رادیو اینترنتی پس از خریداری بسترهای مناسب و افزایش امنیت در حال فعالیت در شبکه جهانی اینترنت است.

مدیر مؤسسه “حقیقت سبز” رشت با اشاره به اینکه بازدید از این رادیو اینترنتی بسیار گسترده است، خاطرنشان کرد: محققان و پژوهشگران عرصه علوم دینی از جمله بازدیدکنندگان سایت رادیو اینترنتی ندای مسیح هستند.

انتشار کتاب “مسیحیت و صد سؤال بی‌پاسخ” در ۱۰۰۰ نسخه
وی از رونمایی کتاب “مسیحیت و صد سؤال بی‌پاسخ” در حاشیه برگزاری سلسله همایش‌های “با مؤمنان” اشاره و تاکید کرد: این کتاب نوشته خطاب‌ المصری است که توسط حمید قربان‌پور، مسئول پژوهشی موسسه حقیقت سبز به فارسی ترجمه شده است.

محبوب، محتوای این کتاب را شامل یکصد سؤال از مسیحیان درباره عقاید دینی و کتاب مقدسشان دانست و گفت: این کتاب در شمارگان یک هزار نسخه منتشر شده است.

مدیر مؤسسه “حقیقت سبز” رشت، اذعان کرد: توزیع کتاب رایگان و قرعه‌کشی سه دستگاه تبلت از جمله برنامه‌های جنبی سلسله همایش‌های “با مؤمنان” است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه