دسیسه شوم برای نرگس با نصب دوربین و میکروفون در ماشینش

دختر جوان نمی دانست که مرد شوم در ماشینش دوربین و میکروفون نصب کرده است.

دسیسه شوم برای نرگس با نصب دوربین و میکروفون در ماشینش

به گزارش دی،مهندس جوان وقتی فهمید دختر مورد علاقه‌اش قصد ترک او را دارد، دست به انتقام‌گیری عجیبی زد. او با نصب ابزار جاسوسی در خودروی دخترجوان از او فیلم گرفت و در تلگرام پخش کرد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: از یک ماه پیش فردی با ارسال پیام‌های تهدیدآمیز در تلگرام از من می‌خواهد با او ارتباط پنهانی داشته باشم. اوایل به این پیام‌ها توجهی نکردم تا این که از چند روز پیش فایل‌های صوتی همراه فیلم ‌های شخصی و فیلم‌هایی از ارتباطم با مرد مهندس برایم ارسال شد. من چندی قبل با این مهندس جوان در تلگرام دوست شدم و قرار بود با هم ازدواج کنیم اما در ادامه به مشکل برخورده و جدا شدیم.
وی اضافه کرد: مرد مزاحم وقتی دید نمی‌تواند مرا راضی به دوستی کند، فیلم‌ها را در سه گروه تلگرامی منتشر کرد. انتشار این فیلم‌ها مرا خانه‌نشین کرده و مشکلات زیادی را برایم به وجود آورده است.
همزمان با تشکیل پرونده قضایی، جست‌وجوی پلیس برای دستگیری مزاحم تلگرامی ادامه داشت تا این که ماموران اطلاع یافتند مزاحم یک مرد است و برای انتشار فیلم، عکس و فایل صوتی شاکی، از چند شماره تلفن اعتباری استفاده کرده است. با همین سرنخ، ماموران احتمال دادند مرد مزاحم، همان مهندس جوان است که مدت‌هاست دوستی‌اش با شاکی پایان یافته است.
این مرد با هماهنگی قضایی تحت تعقیب پلیس فتا قرار گرفت و اوایل هفته دستگیر شد. در بازرسی از خانه متهم علاوه بر کشف فایل‌های صوتی و تصویری از شاکی، سلاح شکاری و موادمخدر نیز کشف شد.
او با انتقال به پلیس فتا، به جرمش اعتراف و درباره انگیزه خود به افسر بازجو گفت: من در تلگرام با شاکی دوست شدم و در ادامه بارها یکدیگر را ملاقات کردیم و کم‌کم به هم علاقه‌مند شدیم. حتی قصد ازدواج با هم را داشتیم. اما در پی اختلاف‌هایی که میان خانواده‌هایمان به وجود آمد، تصمیم به جدایی گرفتیم. با این حال، من همچنان او را دوست داشتم و نمی‌خواستم با فرد دیگری ازدواج کند. بنابراین تصمیم به انتقام‌گیری گرفتم.
وی اضافه کرد: پیش از جدایی‌مان چند بار با او قرار گذاشتم و در جریان همین ملاقات‌ها، طبق نقشه دوربین کوچکی تهیه و آن را همراه دستگاه شنود به طور ماهرانه در خودروی دختر جوان نصب و حرف‌ها و کارهای او را ضبط کردم.
مزاحم تلگرامی تصریح کرد: در آخرین ملاقاتمان و پیش از جدایی، در فرصتی مناسب دستگاه شنود و دوربین را از داخل خودرو برداشتم. با این ترفند اطلاعات خوبی از ارتباط‌های دختر جوان و مسائل خصوصی زندگی‌اش به دست آوردم.

منبع: رکنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه