دلخوش رئیس کمیته موضوع ماده ۱۲ قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور شد

سیدکاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه سرا در خانه ملت به عنوان رییس کمیته موضوع ماده ۱۲ قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور انتخاب شد.

دلخوش رئیس کمیته موضوع ماده ۱۲ قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور شد

به گزارش ۸دی، دبیرخانه کمیته موضوع ماده یاد شده از اواخر سال ۱۳۹۰ توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تشکیل و آغاز به کار کرد؛ دبیرخانه یاد شده از ابتدای سال ۹۳ در اتاق ایران مستقر شد و به دنبال تصویب قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور در تاریخ ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ و دائمی شدن کمیته در ماده ۱۲ قانون مزبور، با عنوان دبیرخانه کمیته موضوع ماده ۱۲ قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور به فعالیت خود ادامه داد.

این دبیرخانه با نظرخواهی از تشکل‌ها و با طبقه‌بندی پاسخ استعلامات و موضوعات و بررسی و مطالعه آن ها ضمن بهره‌گیری از توان کارشناسی کارشناسان همکار با دبیرخانه، گزارش‌های لازم را در کارگروه‌های متشکل از نمایندگان اعضای کمیته مطرح کرده و موارد مقتضی را در جلسات کمیته مطرح می نماید. در عین حال، دبیرخانه، خود نیز، حسب مجوز قانونی یادشده به شناسایی قوانین و مقررات و رویه‌های مخل تولید و سرمایه‌گذاری و بخش‌های وابسته به آن پرداخته تا این که با طرح در کمیته، راهکارهای شایسته نیز تعیین و تعقیب شود. همچنین بر اساس تبصره (۳) بند (ب) ماده ۱۲ قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور، مصوبات کمیته توسط دبیرخانه برای هیئت وزیران ارسال می شود تا ظرف سی روز کاری در دستور کار این هیئت قرار گیرد.

خاطرنشان می سازد در جلسه روز گذشته سیدکاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه سرا در خانه ملت به عنوان رییس کمیته موضوع ماده ۱۲ قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور انتخاب شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه