سؤال نمایندگان مجلس از روحانی درباره حقوق وزرا و معاونین دولت/ جزئیات

تعدادی از نمایندگان مجلس طرح سؤالی را درباره علل عدم شفاف‌سازی حقوق و دستمزد مدیران، وزرا و معاونین دولت در دستور کار قرار دادند.

سؤال نمایندگان مجلس از روحانی درباره حقوق وزرا و معاونین دولت/ جزئیات

به گزارش ۸دی، سیدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی از طرح سؤال تعدادی از نمایندگان مجلس از رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: تعدادی از نمایندگان مجلس طرح سوالی را درباره علل عدم‌شفاف‌سازی حقوق و دستمزد مدیران، وزرا و معاونین دولت در دستور کار قرار داده‌ و آن را امضا کرده‌اند.

وی افزود: طبق قانون برنامه ششم توسعه که مجلس آن را مصوب کرده، مقرر شده که دولت از ابتدای اجرای این قانون، یعنی از ابتدای سال گذشته، نسبت به راه‌اندازی سامانه‌ای جهت ثبت و شفاف‌سازی حقوق و دستمزد مدیران، وزرا و معاونان وزرا اقدام کند، اما تاکنون این کار صورت نگرفته است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: نمایندگان مجلس در طرح سؤالی، خواستار پاسخگویی رئیس‌جمهور نسبت به علل اجرایی نشدن مصوبه مجلس درباره برنامه ششم پیرامون راه‌اندازی نشدن سامانه ثبت حقوق و دستمزد مدیران، وزرا و معاونان وزرا شده‌‌اند.

ابطحی در پایان خاطرنشان کرد: طرح سؤال از رئیس‌جمهور درباره علل عدم‌شفاف‌سازی حقوق و دستمزد مدیران، وزرا و معاونین دولت، پس از نهایی شدن تعداد امضاها، تقدیم هیئت‌‌رئیسه مجلس می‌شود.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حمید موریان
پیشنهاد میشود که آقایان نمایندگان محترم مجلس بیشتر از این زحمت نکشند بلکه بساط خویش را جمع کرده و به سراغ کار دیگری بروند وقتی که با صرف هزینه های میلیاردی واتلاف وقت واین همه کبکبه ودبدبه قانون تصویب مینمایند وقوانین تصویبی مجری نداشته باشد بلکه دولتمردان دولت تدبیر وامید قوانین صادره رادر کوزه می اندازند وآب آن را مینوشند بنابر این دیگر وجود 300 نفر عاطل وباطل به چه دردی میخورند؟
در حاشیه