نائب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس خبر داد

ثبت حدود ۶۰ میلیون نفر دارنده کارت الکترونیک سلامت در سامانه‌های وزارت بهداشت

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از ثبت حدود ۶۰ میلیون نفر دارنده کارت الکترونیک سلامت در سامانه‌های وزارت بهداشت طی سال جاری خبر داد.

ثبت حدود ۶۰ میلیون نفر دارنده کارت الکترونیک سلامت در سامانه‌های وزارت بهداشت

به گزارش هشت دی، محمدحسین قربانی در رشت با تاکید بر لزوم تقویت نقاط قوت برنامه‌های وزارت بهداشت و درمان در سال ۹۷ اظهار کرد: بر اساس آخرین نشست‌های مشترک کمیسیون بهداشت مجلس با وزارت بهداشت اجرای طرح تحول سلامت وارد فاز جدیدی شده است.

وی از اجرای کارت الکترونیک سلامت در سال جاری توسط وزارت بهداشت خبر داد و افزود: حدود ۶۰ میلیون نفر دارنده کارت الکترونیک سلامت در سامانه‌های وزارت بهداشت ثبت‌شده‌اند.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه صدور کارت الکترونیک سلامت بسیار حائز اهمیت است گفت: اجرای این برنامه در سطح کشور می‌تواند هم سیستم بهداشت و درمان را ساماندهی کند و هم صرف جویی در منابع مالی را در پی داشته باشد.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اجرای دقیق برنامه‌ها از سوی وزارت بهداشت افزود: تصمیمات بسیار مطلوب و خوبی در سال ۹۷ در حوزه بهداشت و درمان گرفته‌شده که در صورت اجرای دقیق ارتقای سلامت جامعه را به دنبال خواهد داشت.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه