مدیر امور آبفار شهرستان آستارا:

کلرزن‌های گازی تأسیسات آب‌رسانی روستاهای آستارا جمع‌آوری می‌شوند

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان آستارا تعداد کلرزن‌های گازی و مایعی فعال در تأسیسات آب‌رسانی روستاهای این شهرستان را ۱۶ کلرزن دانست و گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده، تمام کلرزن‌های گازی جمع‌آوری و به جای آن‌ها کلرزن‌های مایعی نصب می‌شوند.

کلرزن‌های گازی تأسیسات آب‌رسانی روستاهای آستارا جمع‌آوری می‌شوند

به گزارش هشت دی، قاسم کباری  در آستارا اظهار کرد: به منظور ایمن‌سازی سامانه‌های کلرزنی تأسیسات آب‌رسانی روستاهای تحت‌پوشش این شهرستان، دو دستگاه کلرزن گازی آب شرب واقع در روستاهای چلوند و قره‌سو جمع‌آوری و به جای آن دو دستگاه کلرزن مایعی نصب شد.

وی با بیان اینکه برای نصب این دو دستگاه کلرزن مایعی در تأسیسات آب‌رسانی روستاهای چلوند و قره‌سو از توابع بخش لوندویل شهرستان آستارا بیش از ۱۲۰ میلیون ریال هزینه شده است گفت: این کلرزن‌ها کار گندزدایی و رفع آلودگی میکروبی آب شرب ۷۰۰ خانوار را انجام می‌دهند.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان آستارا تعداد کلرزن‌های گازی و مایعی فعال در تأسیسات آب‌رسانی روستاهای این شهرستان را ۱۶ کلرزن دانست و بیان کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده، تمام کلرزن‌های گازی جمع‌آوری و با کلرزن‌های مایعی جایگزین می‌شوند.

 شهرستان ۹۱ هزار نفری آستارا با ۶۲ روستا در دو بخش مرکزی و لوندویل در غربی‌ترین نقطه از استان گیلان قرار دارد که در این شهرستان، ۹ هزار و ۲۰۰ مشترک روستایی از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار هستند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه