نماینده مردم رشت :

رفتار نمایندگان مجلس باید شفاف و به‌دوراز فرافکنی‌ها باشد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: باید رفتار نمایندگان مجلس شفاف و به‌دوراز فرافکنی‌ها باشد.

رفتار نمایندگان مجلس باید شفاف و به‌دوراز فرافکنی‌ها باشد

به گزارش هشت دی، محمدصادق حسنی  در رشت با تاکید بر لزوم شفاف‌سازی آرای نمایندگان مجلس اظهار کرد: باید قانون‌ها در رابطه با نظام ساختاری مجلس شورای اسلامی تغییر کند.

وی با تاکید بر اینکه نباید تغییرات صرفاً در دولت ظهور و بروز کند افزود: مجلس شورای اسلامی باید تغییراتی را در خود ایجاد کند تا رفتار نمایندگان شفاف و به‌دوراز فرافکنی‌ها باشد.

نماینده مردم رشت با اشاره به رفتار دوگانه برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: قبول داریم که نمایندگان استقلال دارند و نباید در رأی آن‌ها اظهارنظر کرد اما باید در مقابل سوگندی که خوردیم حرف راست را صریح بیان کنیم.

حسنی با اشاره به رفتار متناقض برخی از نمایندگان مجلس در جلسه استیضاح وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: باید آن‌قدر در شفاف‌سازی مجلس پیش برویم تا وقتی یک نماینده‌ای پای استیضاح وزیر جهاد را امضاء می‌کند پس از دو هفته امضای خود را پس نگیرد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه یک نماینده مجلس یا باید طرح و یا استیضاحی را امضاء نکند و یا اگر امضاء کرد پای امضاء خود بایستد خاطرنشان کرد: مطرح کردن استیضاح وزیر در مجلس و سپس رأی نیاوردن آن در حد مجلس شورای اسلامی ایران نبود.

حسنی با بیان اینکه همه جای کشور دچار مشکل شده و تنها مشکل کشور معطوف به دولت نیست افزود: متأسفانه همه دست‌به‌دست هم داده‌ایم که خود را بیچاره کنیم و این اتفاق نیز در حال رقم خوردن است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه