فرمانده کل سپاه:

ایفای نقش بسیج در عرصه های اقتصادی و فرهنگی به شدت مورد نیاز است

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه نقش بسیج در عرصه های اقتصادی و فرهنگی به شدت مورد نیاز است، گفت: در اقتصاد مقاومتی نقش مردم از طریق بسیج بسیار حائز اهمیت است و مسئولان کشور اهتمام بیشتری به این نقش و برطرف کردن موانع ایفای آن توسط بسیج داشته باشند.

ایفای نقش بسیج در عرصه های اقتصادی و فرهنگی به شدت مورد نیاز است

به گزارش ۸دی، سردار محمدعلی جعفری طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سوابق سردار علی فضلی جانشین قبلی این سازمان، اظهار کرد: امیدواریم این ترکیب جدید برای سازمان بسیج مبارک باشد و این تحول مدیریتی مبنایی برای آن باشد.

وی افزود: در سازمان بسیج مطالبات فراوانی است که محقق نشده و انتظارات زیادی از این سازمان وجود دارد. در واقع اگر بسیج نبود سپاه هم نبود و وابستگی سپاه پاسداران بر نقش آفرینی در عرصه های مختلف متکی بر بسیج و مردم است و ویژگی مردمی بودن سپاه با بسیج تعریف می‌شود.

جعفری با بیان اینکه کار سپاه به وسیله بسیج و مردم مومن و انقلابی انجام می‌شود، گفت: این نقش یک نقش اثبات شده و البته پیچیده است. همانطور که نقش بسیج در دوران دفاع مقدس بسیار برجسته است در عرصه های دیگر هم باید اینگونه باشد که البته در آن عرصه ها کار پیچیده تر است و ما باید مردم را در حل بحران های اجتماعی که گره امروز کار ماست و لازم است که مردم و بسیج در آن نقش آفرینی کنند باید بسیار کمک کند که به این امر و واقعیت توجه بیشتری شود.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: خدماتی که مورد نیاز جامعه است و حس می شود باید با سازماندهی مردم ارائه شود. ایفای این نقش بسیج در عرصه های اقتصادی و فرهنگی به شدت مورد نیاز است که برای مثال در اقتصاد مقاومتی نقش مردم از طریق بسیج بسیار حائز اهمیت است و انشاءالله که مسئولان کشور اهتمام بیشتری به این نقش بسیج و برطرف کردن موانع ایفای آن توسط بسیج باشند.

جعفری در پایان تاکید کرد: امیدواریم این جابجایی و تغییر برای بسیج مبارک باشد و باعث پویایی و پیشرفت سازمان بسیج شود و جای دیگری که برای سردار فضلی در نظر گرفته شده است هم مبارک باشد.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه