معاونین، مدیران و مشاورین سازمان منطقه آزاد انزلی از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند

معاونین، مدیران، مشاورین سازمان منطقه آزاد انزلی با امضای نامه ای به رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند.

معاونین، مدیران و مشاورین سازمان منطقه آزاد انزلی از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند

به گزارش ۸دی نیوز، معاونین، مدیران، مشاورین این سازمان با امضای نامه ای به رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند.

 در این نامه که در آستانه شروع مرحله دوم هدفمندی یارانه ها تنظیم و امضاء شده، چنین آمده است: به منظور حمایت از طرحهای دولت تدبیر و امید در ارائه خدمات بهتر به اقشار نیازمند و با عنایت به تاکید ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر روحانی و نظر ارشادی جنابعالی درخصوص انصراف سرپرستان خانوار غیرنیازمند از دریافت یارانه نقدی در مرحله دوم قانون هدفمند سازی یارانه ها، بدینوسیله انصراف خود را از دریافت یارانه نقدی اعلام می داریم.

در ادامه این نامه تصریح شده : این حرکت همسو با اهداف عالیه نظام و در راستای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی، درحمایت از اقشار آسیب‌پذیر و به منظور تلاش برای تسهیل اجرای سیاست‌های مدبرانه دولت تدبیر و امید در حوزه‌های اقتصادی صورت گرفته است.

مسئولین سازمان منطقه آزاد انزلی افزودند: از این رو ما  معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی از همه افرادی که می‌توانند از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند دعوت می‌نمائیم با این حرکت  دولت تدبیر و امید را در شکوفا شدن امید روئیده در دل مردم عزیز کشورمان یاری کنند و با ایجاد یک حرکت جهادی در(نه به یارانه)به سهم خود درتحقق شعار سال ۹۳ عمل نمایند. یقیناً این حرکت جهادی و همه جانبه سبب تحول و تحرک قابل توجهی در زیرساخت‌های کشور شده و توزیع عادلانه منابع ملی برای عموم مردم شریف ایران خصوصاً اقشار نیازمند را تسریع خواهد نمود و انشاء الله مرضی خداوندمتعال قرار گیرد.

امید است که به زودی شاهد عینیت ‌بخشی به منویات و سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه