رضا رویگری در گفتگو با 8دی:

به کارگیری بازیگران باید قانونمند شود/ در این سیستم بازیگری مثل من ۴ سال بیکار می شود

بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه به کارگیری بازیگران باید قانونمند شود، گفت: مثلاً بازیگری مانند من نباید چهار سال بیکار باشد باید روشی در پیش بگیریم که تمامی بازیگران به فراخور استعداد و توانایی‌هایشان به کار گرفته شوند.

به کارگیری بازیگران باید قانونمند شود/ در این سیستم بازیگری مثل من ۴ سال بیکار می شود

به گزارش ۸دی رضا رویگری متولد ششم دیماه سال ۱۳۲۵ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و خواننده ایرانی است. او همچنین در حرفه نقاشی نیز فعال است و در سال های اخیر در نمایشگاه‌هایی در ایران و آمریکا، آثارش را به نمایش گذاشت.

وی خواننده سرود معروف «ایران ایران» در اوایل انقلاب است.

رضا رویگری در گفتگو با خبرنگار ۸دی درباره حال و هوای بازیگری در ایران، اظهار کرد: متأسفانه به کاری گیری بازیگران در ایران به واسطه پول یا رابطه است.

وی افزود: در همه جای دنیا این طور است که یک نفر وظیفه جذب بازیگران را به عهده دارد و با توجه به استعداد هر فرد او را در نقشی که متناسبش است به کار می‌گیرد.

بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: در همه جای دنیا ابتدا فیلمنامه را می‌خوانند و سپس بر اساس آن افرادی را که مناسب هستند برای بازیگری انتخاب می‌کنند اما در ایران بلد نیستیم این کار را به خوبی انجام دهیم.

وی افزود: باید راه‌حلی برای بهبود اوضاع پیدا کنیم و بهترین کار این است که به کارگیری بازیگران را قانونمند کنیم.

رویگری ادامه داد: مثلاً بازیگری مانند من نباید چهار سال بیکار باشد باید روشی در پیش بگیریم که تمامی بازیگران به فراخور استعداد و توانایی‌هایشان به کار گرفته شوند.

وی در پایان تصریح کرد: نباید اجازه دهیم هر کسی به حرفه بازیگری وارد شود باید کسانی به این حوزه وارد شوند که استعداد و دانشش را داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه