رئیس مجمع نمایندگان گیلان

حمله وحشیانه به سوریه بیانگر خوی استکباری و متجاوزانه آمریکا است

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی حمله وحشیانه به سوریه را بیانگر خوی استکباری و متجاوزانه آمریکا خواند.

حمله وحشیانه به سوریه بیانگر خوی استکباری و متجاوزانه آمریکا است
به گزارش ۸دی، جبار کوچکی نژاد با اشاره به حمله وحشیانه آمریکا به سوریه اظهار کرد: حمله آمریکا به سوریه نشان داد دولت و ملت سوریه به کمک نیروهای مقاومت توانسته تروریست‌ها را از خاک کشورشان فراری دهد.

وی با اشاره به نقش جمهوری اسلامی در شکست داعش و ایادی آن‌ها در سوریه افزود: با شکست داعش و لشکر استکبار در سوریه آمریکا بسیار عصبانی شد و منتظر عقده‌گشایی بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در خانه ملت با بیان اینکه ترامپ استقامت، پایداری و نشاط ملی ملت سوریه را برنتابید گفت: اقتدار و مقاومت نیروهای سوری و ارتش مقتدر آن توانست سوریه را به مرز کشور امن پیش ببرد و نیروهای آمریکایی صهیونیستی را از خاک سوریه دور کند و همین مسئله دلیلی بر حمله وحشیانه آمریکا شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شوری اسلامی با اشاره به حمایت آمریکا از داعش و تروریسم در منطقه بیان کرد: دنیا گرچه به خوی استکباری و متجاوزانه آمریکا از مدت‌ها پیش پی برده بود اما با حمله روز گذشته آمریکا، فرانسه و انگلیس این ادعا به باور قطعی تبدیل‌شده است.

کوچکی نژاد با تاکید بر اینکه آمریکا از ابتدا داعش را به وجود آورد و مدام از آن حمایت کرد تصریح کرد: حمله متجاوزانه و غیر عرف بین‌المللی سه کشور به سوریه نشانه پیروزی قطعی سوریه است و یقیناً کاری را که مردم یمن با مردم عربستان کردند، سوری‌ها به آن عمل می‌کنند و موفق هم خواهند شد.

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: آمریکا اگرچه می‌تواند هوایی و دریایی سوریه را موردحمله قرار دهد اما مطمئن هستیم اگر سربازان آمریکایی در خاک سوریه وارد جنگ شوند خواهند دید که سربازان سوریه چگونه از کشورشان دفاع می‌کنند.

نائب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا پس از حمله به سوریه اعلام کرده که دیگر به سوریه حمله نمی‌کند خاطرنشان کرد: آمریکا قدرت و جرئت حمله مجدد به سوریه را ندارد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه