رییس دانشگاه خبر داد؛

عدم تخصیص کامل بودجه ۹۶ دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای/رشد ۳۶درصدی بودجه امسال

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای با تاکید بر اینکه فقط ۹۰ درصد از بودجه سال ۹۶ این دانشگاه تخصیص یافته است، گفت: بودجه سال ۹۷ دانشگاه فنی و حرفه‌ای با رشد ۳۶ درصدی همراه بود.

عدم تخصیص کامل بودجه ۹۶ دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای/رشد ۳۶درصدی بودجه امسال

به گزارش هشت دی، دکتر ابراهیم صالحی عمران ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: متاسفانه علی رغم دستور سازمان برنامه و بودجه کشور برای تخصیص صد درصدی بودجه سال ۹۶ دانشگاه فنی و حرفه‌ای،‌ تا کنون فقط ۹۰ درصد از بودجه سال گذشته این دانشگاه تخصیص یافته است. این در حالی است که بودجه سایر دانشگاه‌ها تا قبل از پایان سال ۹۶ تخصیص صدردصدی داشته است.

وی در ادامه تصریح کرد: با سازمان برنامه و بودجه کشور رایزنی‌هایی را برای تخصیص کامل بودجه ۹۶ دانشگاه فنی و حرفه‌ای داشته‌ایم و قول‌هایی نیز در این زمینه داده شده که امیدوار هستیم به زودی این بودجه تخصیص یابد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای همچنین از رشد ۳۶ درصدی بودجه سال ۹۷ این دانشگاه خبر داد و گفت: امیدواریم با توجه به اهمیت آموزش‌های مهارتی در کشور و نقش  دانشگاه فنی و حرفه‌ای در این زمینه بودجه‌هایی تعیین شده به موقع تخصیص یابد.

دکتر صالحی عمران همچنین از آمادگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای واگذاری کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها به بخش خصوصی خبر داد و افزود: در صورتی که بخش خصوصی دستگاه‌های دولتی و خصوصی حاضر به تجهیز و بازسازی کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های این دانشگاه باشند، دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز مراکز تجهیز شده را به آنها واگذار خواهد کرد.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه