آخرین جزییات از قرارداد فدراسیون فوتبال با آدیداس

سرپرست کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال درباره قرارداد فدراسیون با شرکت آدیداس و مفاد آن توضیح داد.

آخرین جزییات از قرارداد فدراسیون فوتبال با آدیداس

به گزارش ۸دی و به نقل از فدراسیون فوتبال، هدایت ممبینی درباره روند قرارداد فدراسیون فوتبال با شرکت آدیداس عنوان کرد: در حالی که فدراسیون فوتبال بارها و بارها تصریح کرده قرارداد با شرکت آدیداس مطابق تفاهم طرفین پیش می‌رود، با این وجود ظاهرا برخی عادت دارند هر چند وقت یک بار با طرح پرسش‌های تکراری، به موضوع آب و تاب کاذب بدهند. این در حالی است که واقعیت روشن است و نمی‌توان با جار و جنجال و انتشار بی رویه شایعات، مسیر حقیقت را تغییر داد.

وی ادامه داد:روابط میان فدراسیون فوتبال و آدیداس، در بهترین حالت ممکن به سر می‌برد. برای مثال، شرکت آدیداس ضمن تاکید بر تفاهم صورت گرفته با فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، در همکاری و تعامل با فدراسیون کشورمان پذیرفت در سالی که توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده، این اجازه را بدهد که ۱۷ تیم ملی دیگر به جز تیم ملی بزرگسالان کشورمان، از تولیدات داخلی استفاده کنند.

سرپرست کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: روند قرارداد با شرکت آدیداس مطابق تفاهم قبلی پیش می‌رود. ما با آدیداس وارد قرارداد شدیم. ۷۰ درصد تخفیف گرفتیم و ۳۰ درصد فقط به این اسپانسر لباس پول پرداخت می‌کنیم که آن هم در ادامه از پول فروش پیراهن برایمان بازگشت خواهد داشت. رییس فدراسیون فوتبال، در سفر اخیر به دوبی به همراه مسئولین کمیته بازاریابی، مذاکرات مفصلی را با سران آدیداس درباره قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران انجام داد که نتایج مطلوبی در پی داشت. لذا تاکید می‌شود نه تنها قرارداد فدراسیون اگر مواردی با ابهام همراه باشد، با آدیداس ابهامی ندارد بلکه، به شکل روشن و دقیق در حال سپری شدن از سوی طرفین است.

وی درباره عدم قرار گرفتن تصویر یوز روی پیراهن تیم ملی ایران گفت: تلاش‌های زیادی برای قرار گرفتن طرح یوز روی پیراهن‌های تیم ملی انجام گرفت اما در حال حاضر طرح یوز روی این لباس‌ها وجود ندارد به این دلیل که شرکت آدیداس اصرار داشت اگر طرح یوز را جایی که فیفا اجازه داده روی لباس بزنیم، عملا تکنولوژی کولینگ آنها دیگر کاربردی ندارد. در همین حال، سرمربی تیم ملی هم روی استفاده از این ویژگی لباس‌ها تاکید زیادی داشته و دارد. البته ما از فیفا خواسته بودیم کمی طرح یوز را جابه‌جا کنیم ولی با درخواست ما موافقت نشد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره زمان رونمایی از پیراهن تیم ملی هم بیان کرد: پیراهن تیم ملی در یکی از بازی‌های دوستانه آینده تیم ملی رونمایی خواهد شد.

ممبینی در پایان گفت: اظهارات من درباره درآمد از اسپانسر پوشاک تیم ملی، هرگز در مغایرت با بیانیه فدراسیون فوتبال نبوده است. آن چه من بیان کردم این بود که تلرانس پرداختی اسپانسر پوشاک تیم ملی به صورت مشخص و دقیق، معلوم نیست و این رقم می‌تواند بر اساس فروش البسه در تغییر باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه