گفت و گو با سپند امیرسلیمانی در سالمرگ عارف لرستانی

هرجا پاچه خواری می بینم یاد عارف می افتم / هملتِ عارف را کارگردانی می کنم

۲۶ فروردین سال گذشته را اهالی هنر هرگز فراموش نمی کنند، روزی که در عین ناباوری قلب عارف لرستانی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایران ایستاد.

هرجا پاچه خواری می بینم یاد عارف می افتم / هملتِ عارف را کارگردانی می کنم

به گزارش ۸دی، در سالمرگ درگذشت عارف لرستانی به سراغ دوست نزدیک و همراه همیشگی اش سپند امیرسلیمانی رفتیم، آن هم درست در زمانی که او از مجلس یادبود خانوادگی و دوستانه ای بازمی گشت که برای عارف گرفته بودند.

امیرسلیمانی با بیان این که در این جمع دوستانه و خانوداگی نمایشنامه ای که مرحوم لرستانی بر اساس هملت شکسپیر نوشته بود رونمایی شد به جام جم انلاین گفت: امروز یک رونمایی داشتیم، از طرحی که عارف بر اساس هملت نوشته بود و با توجه به لطفی که همسر و خانواده ایشان به من داشتند قرار شد این طرح را من به عنوان کارگردان روی صحنه ببرم.

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: متن عارف تمام نشده بود و در واقع یک طرح و ایده بود که الیته جزئیاتی هم داشت که برایش مهم بود، بر همین اساس الهه زارع نژاد و سعید پرسا آن را نوشته و کامل کردند و من هم قرار است به عنوان کارگردان این نمایشنامه را اجرا کنم که شاید دلیل انتخاب من هم این باشد که زمان زیادی را با عارف می گذراندم و با ذهنیاتش آشنایی دارم و از با آنچه در ذهن اوبود بیگانه نیستم و از طرفی این اولین تجربه من می تواند باشد که برایم بسیار ارزشمند است.

سپند امیر سلیمانی در پایان و در پاسخ به این پرسش که چه چیزی در یک سال گذشته بیشتر شما را به یاد فقدان عارف لرستانی می انداخت هم پاسخ متفاوتی داد، او گفت: هرجایی پاچه خواری می بینم یاد عارف لرستانی می افتم که چقدر این کار را انجام نمی داد و اذیت می شد.

منبع: جام جم آنلاین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه