سازمان هواشناسی اعلام کرد:

سامانه بارشی تا پایان هفته فعال است+ جدول

براساس آخرین تصاویر و نقشه‌های هواشناسی، سامانه بارشی مستقر بر روی کشور به تناوب تا روزهای پایانی هفته در کشور فعال خواهد بود.

سامانه بارشی تا پایان هفته فعال است+ جدول

به گزارش هشت دی،براساس آخرین تصاویر و نقشه های هواشناسی سامانه بارشی مستقر بر روی کشور به تناوب تا روزهای پایانی هفته در کشور فعال خواهد بود.

بنابر این گزارش، این سامانه در روز شنبه در غالب مناطق کشور بجز بوشهر و جنوب خوزستان در برخی ساعات سبب رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد بارش تگرگ خواهد شد.
شدت بارش در این روز در نیمه شمالی خراسان رضوی، ارتفاعات البرز در مازندران، گلستان و سمنان است و در جنوب سیستان وبلوچستان بلرش به صورت پراکنده خواهد بود در روز یکشنبه بجز جنوب خوزستان، بوشهر، چهارمحال بختیاری، کهکلویه و بویر احمد، مناطق مرکزی و جنوبی فارس، در سایر نقاط شرایط مشابه روز شنبه است.

شدت بارش در این روز در برخی نقاط خراسان رضوی، گیلان، مازندران، ارتفاعات البرز در تهران، سمنان، زنجان و غرب آذربایجان غربی است بارش در کرمان نیز به صورت پراکنده خواهد بود.

روز دوشنبه نیز بجز بخش های شمالی آذربایجان شرقی و غربی، بوشهر، جنوب فارس، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، در سایر مناطق شرایط مانند ۲ روز گذشته است. شدت بارش در این روز در برخی مناطق خراسان رضوی و استانهای واقع در غرب و دامنه های زاگرس مرکزی است بارش در شمال سیستان و بلوچستان و هرمزگان پراکنده و خفیف است از روز شنبه تا دوشنبه با نفوذ جریانات شمالی کاهش ۶ تا ۱۰ درجه ای در استان های واقع در نوار شمالی کشور به ویژه سواحل شمالی، شمال شرق و استان های واقع در البرز مرکزی و شرقی رخ خواهد داد.

سامانه بارشی تا پایان هفته فعال است+ جدول

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه