مدیریت صحیح مسئولان، مهمترین راهکار اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی است

معاون فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه مدیریت صحیح مسئولان مهمترین راهکار اجرایی نمودن اقتصادمقاومتی است، گفت: افزایش توان داخلی، اصلاح ساختارهای اقتصادی و عدم اتکا به نفت مهمترین راهکارهای تحقق اقتصادمقاومتی است.

مدیریت صحیح مسئولان، مهمترین راهکار اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از واران نیوز، مختار رضایی با اشاره به تحقق اهداف پیام سال مقام معظم رهبری اظهار کرد: جلوگیری از تجمل‌گرایی، عدم واردات کالاهای لوکس، تعامل میان سه قوه، اجرای صحیح قانون هدفمندی یارانه‌ها و اجرای صحیح اصل ۴۴ قانون اساسی از جمله راهکارهای رسیدن به چشم‌انداز مورد نظر است که باید عملیاتیی گردد.
وی با بیان اینکه مدیریت صحیح مسئولان مهمترین راهکار اجرایی نمودن اقتصادمقاومتی است، افزود: افزایش توان داخلی، اصلاح ساختارهای اقتصادی و عدم اتکا به نفت مهمترین راهکارهای تحقق اقتصادمقاومتی است.
معاون فرماندار صومعه‌سرا گفت: کم کردن واردات و توجه خاص به امر تولید،کاهش تجملات و عدم استفاده از کالاهای لوکس و صداقت و همراهی مسئولان با مردم، از دیگر راهکارهایی است که باید مسئولان به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.
رضایی با بیان اینکه از ۱۲ مولفه اقتصاد مقاومتی بیانات مقام معظم رهبری، شش مولفه مربوط به دولت و شش مولفه دیگر مربوط به مردم است، تصریح کرد: وظیفه بسیج تبیین شش مولفه مردمی و مطالبه اجرای شش مولفه دیگر از دولت است.

وی به شش مولفه مربوط به مردم اشاره و خاطرنشان کرد: فرهنگ کار و تلاش، مردمی کردن اقتصاد، تقویت روح خودباوری و خوداتکایی، اصلاح الگوی مصرف و پرهیز از اسراف و تبذیر، استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات و حمایت از تولید ملی و عدم مصرف کالای خارجی مولفه‌های مربوط به مردم است.
معاون فرماندار با بیان اینکه مقام معظم رهبری از میان همه ارزش‌ها و جهت‌گیری‌های مطلوب، یک ارزش را برجسته می‌کنند و در صدر قرار می‌دهند و توجه همگان را به آن جلب می‌کنند، تاکید کرد: امسال ایشان اقتصاد و فرهنگ را در صدر کار همه مسئولان و مردم قرار داده‌اند

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه