انتصاب رفاقتی در تیم امید

شب گذشته برنامه شبهای فوتبالی بود خبری منتشر شد که حمید استیلی از سوی مهدی تاج به عنوان مدیر فنی تیم امید ایران انتخاب شده است. استیلی مهمان همین برنامه بود و در توضیح این خبر اعلام کرد که او مدیر تیم امید شده نه مدیر فنی!

انتصاب رفاقتی در تیم امید

به گزارش ۸دی، در این مورد ابهامات زیادی وجود دارد. مساله اول اینکه نقش مدیر در انتخاب سرمربی تیم امید چیست؟ آیا او درباره سرمربی تیم امید می‌تواند نظر بدهد یا احیانا دخالت کند؟ معیارهای انتخاب مدیر تیم امید چیست و این معیارها توسط چه کسی بررسی شده‌اند؟ آیا سابقه و تجربه، تسلط بر مدیریت، به‌روز بودن و فعال بودن هم جزو معیارهای این انتخاب هستند یا نه؟ آخرین پستی که استیلی در فوتبال ما داشت، مربیگری در تیم هنرمندان! بود و او حالا با این انتخاب عجیب، از سطح مربیگری در تیم هنرمندان به سطح مدیریت تیمی رسیده است که ظاهرا قرار است هدفش رسیدن به المپیک بعدی باشد.

استیلی همواره رابطه خوبی با مدیران فدراسیون فوتبال داشته است. حدود دو ماه پیش بود که در برنامه‌ای تلویزیونی و گفتگومحور به نام «چهل‌سالگی»، استیلی به عنوان مجری و مصاحبه‌کننده، به صورت جداگانه با مهدی تاج و محمدرضا ساکت در فدراسیون فوتبال گفتگو کرد. ابتدا اعلام شد که هدف از این گفتگوها تهیه یک مستند از تاریخ فوتبال ایران است اما در این دو برنامه تاج و ساکت تا جایی که می‌توانستند از فدراسیون ۵ستاره خود تعریف و تمجید کردند و از اهمیت این عنوان و لقب فرمالیته حرف زدند. استیلی دیشب هم در برنامه شبهای فوتبالی به عنوان مهمان حضور داشت و در همین برنامه بود که خبر انتخاب او به عنوان مدیر تیم امید به صورت رسمی اعلام و از سوی او تایید شد. حالا سوالی که پیش می‌آید این است که آیا رابطه نزدیک استیلی با مدیران فوتبال که می‌شود آن را به لابی هم تعبیر کرد در این انتخاب نقش داشته است؟ آیا گزینه بهتری که صلاحیت حضور در این پست را داشته باشد وجود ندارد؟ آیا با چنین انتخاب‌هایی، باز هم نباید از رسیدن تیم امید به المپیک مایوس باشیم؟

منبع: آی اسپورت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه