اظهارات سرمربی پرسپولیس علیه وزارت ورزش و جوانان

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وزارت ورزش و جوانان که خود متوالی ورزش است با اقدامی که انجام داده بی قانونی را رواج داده است. وقتی اینها این کار را می‌کنند ما نمی‌دانیم باید حرف‌مان را به چه کسی بزنیم.

اظهارات سرمربی پرسپولیس علیه وزارت ورزش و جوانان

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس ،علی دایی که شب گذشته پشت خط برنامه نود حاضر شده بود، در خصوص ۲ میلیاردی که وزارت ورزش و جوانان قرار بود به باشگاه پرسپولیس کمک کند و همچنین صحبت‌های خادم اظهار داشت: مسئله‌ای که در اینجا مهم است این است که متأسفانه چگونه لیست قراردادهای بازیکنان و کار فنی پرسپولیس منتشر شده است، این لیست دست وزارت ورزش بوده و جای سوال دارد که چرا وزارت ورزش بی قانونی کرده است.

وی در مورد اینکه این مبالغ همان مبالغی است که مایلی‌کهن در گذشته اعلام کرده بود، اظهار داشت: آن مبالغی که مطرح شد متفاوت بود. در تاریخ ۱۲ بهمن ماه سال گذشته مایلی‌کهن مواردی را عنوان کرد که من ۸۴ درصد دریافتی داشتم در حالی که در همان تاریخ اسنادی وجود داشت که پرداختی به من ۱۸ درصد بود.

دایی در مورد اینکه چند درصد از قراردادش را دریافت کرده‌ گفت: من کمتر از ۵۰ درصد دریافت کرده‌ام. چیزی بیشتر از ۷۴۰ میلیون. در لیستی که منتشر شده می‌بینید که چقدر ایراد وجود دارد. در سه ستون پایانی این لیست عنوان شده که ۱۰۰ میلیون به حساب من واریز شده در حالی که اصلا ۲ میلیارد به حساب پرسپولیس واریز نشده است؛ آن وقت آنها چگونه این پول را حساب کردند! ما فکر کردیم دوره سندسازی تمام شده اما متأسفانه این موضوع همچنان ادامه دارد.

وی افزود: طبق ماده ۱۰ قرارداد سازمان لیگ قراردادها محرمانه است آن وقت چگونه وزارت ورزش و جوانان که باید قانون را رعایت کند و متولی ورزش است به این راحتی بی قانونی می‌کند. اگر وزارت ورزش چنین کاری را می‌کند دیگر از بقیه چه انتظاری می‌رود؟ وزارت ورزش باید جوابگو باشد که چرا این مدارک در اختیار خبرگزاری‌ها قرار گرفته است. بدهی پرسپولیس را ۷۰ میلیارد اعلام می‌کنند در حالی که چنین اسنادی که آقایان رو می‌کنند چیز دیگری را نشان می‌دهد. با تمام احترامی که برای آقای گودرزی به عنوان مدیر قائل هستم اما سوالی دارم که چه کسی این مدیران را برای باشگاه‌ها انتخاب کرد؟

سرمربی پرسپولیس گفت: مگر غیر از این است که وزارت ورزش این کار را انجام می‌دهد؟ اگر مدیران باشگاه‌ها را مردم و یا خود ما انتخاب می‌کردیم حرف‌شان درست بود اما زمانی که خودشان این کار را کرده‌اند حالا هم باید تاوانش را پس بدهند. آیا نمی‌شد این لیستی که منتشر شد را هفته آینده منتشر می‌کردند؟ اگر قرار بود این پول داده نشود چرا قبل از عید اعلام کردند که ما هم از آنها تشکر کنیم. در این لیست بدهی باشگاه را ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون اعلام کردند اما چرا در همین جلساتی که برای واگذاری باشگاه برگزار شده بود همه جا بدهی باشگاه را ۱۲ میلیارد اعلام کردند؟ طبق ماده ۲۱ قرارداد داخلی بازیکنان قابل استناد است حالا در این لیستی که اعلام شده معلوم نیست پول پرداختی که مطرح شده است در آن چک‌ها پاس شده، ماشین‌هایی که قرار بوده داده شود داده شده است و دیگر مسائل موجود.

وی افزود: من معتقدم اگر در کنار این اسنادی که ارائه شده سند واریزی هم ارائه می‌شد موضوع جور دیگری بود. با این مسائلی که مطرح می‌کنند می‌خواهند تیم ما آرامش داشته باشد؟ قبل از بازی با استقلال خوزستان چنین مسائلی را مطرح می‌کنند و لیستی را مطرح می‌کنند که متأسفانه کذب است و آرامش ما را به هم می‌زنند، تمام هدف این است که بازیکنان ما را مقابل مردم قرار دهند.

دایی در مورد اینکه پرسپولیس مقابل راه آهن بازی خوبی را انجام نداد، اظهار داشت: ما در نیمه دوم خوب بودیم متأسفانه نتوانستیم از فرصت‌های خود استفاده کنیم و در دقایق پایانی هم گل خوردیم. بحث من این است که چرا مطرح کردند که پولی داده می‌شود؟ قبل از عید ما همگی هم قسم شدیم که به پول فکر نکنیم اما چرا بحث این دو میلیارد را راه انداختند و در پایان هم به حساب فدراسیون واریز شد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس در برهه‌ای به خاطر همین مسائل اعتصاب کردند، گفت: آن اعتصاب‌ها هم به خاطر وعده‌های دروغی بود که داده شد.

دایی در خصوص اینکه چه تیمی شانس قهرمانی دارد، تأکید کرد: همه ۵ تیمی که در بالای جدول قرار دارند این شانس را دارند. ما هم صددرصد تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم به این عنوان دست یابیم. در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست. دیدار مقابل راه آهن مرا یاد بازی منچستریونایتد و بایرن‌مونیخ انداخت که در دقایق پایانی نتیجه تغییر کرد. در فوتبال هیچ چیز قطعی وجود ندارد.

وی در پایان گفت: اگر بر اساس حسابرسی آقایان تیم با ۱۵-۱۴ میلیارد بسته شده باشد به نظر من نتیجه‌گیری پرسپولیس در این فصل شاهکار بوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه