امام جمعه سیاهکل:

دغدغه کشاورزان آبرسانی است/ باید مدیریت بحران در چنین مواقعی خود را نشان بدهد

امام جمعه سیاهکل با اشاره به دغدغه‌های کشاورزان در بحث آب‌رسانیْ گفت: اعلام کرده‌اند که مردم از آب باران استفاده کنند اما ما باران زیادی نداریم و باید مدیریت بحران در چنین مواقعی خود را نشان بدهد.

دغدغه کشاورزان آبرسانی است/ باید مدیریت بحران در چنین مواقعی خود را نشان بدهد

به گزارش هشت دی به نقل از درسیاهکل، حجت‌الاسلام‌ محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر، با اشاره به دغدغه‌های کشاورزان در بحث آب‌رسانی اظهار کرد: اعلام کرده‌اند که مردم از آب باران استفاده کنند، ما باران زیادی نداریم، باید مدیریت بحران در چنین مواقعی خود را نشان بدهد، هرچند روز یک‌بار آب را باز کنند تا کشاورزان از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به بازی شیمیایی در دومای سوریه در غوطه شرقی دمشق، بیان کرد: رسانه‌های غربی این کار را به حافظ اسد و ارتش سوریه ربط می‌دهند.

امام‌جمعه سیاهکل به دلایل ربط دادن این کار به رژیم سوریه اشاره کرد و گفت: برانگیختن افکار عمومی در بحث بالای کشته‌ها، واکنش نظامی غرب نسبت به این کار که ترامپ نیز چنین حرفی را زده است، ازجمله دلایل این کار می‌باشد.

شکسته‌دل، نجات یافتن جیش الاسلام از بن‌بست دوما را دلیل دیگر این کار عنوان کرد و خاطرنشان کرد: تنها مهره‌های باقی‌مانده برای آمریکا و عربستان جیش الاسلام است که در آنجا حضور داشتند و می‌خواهند با این کار به این تکفیری‌ها بروند.

وی تأکید کرد: رژیم سوریه در چارچوب قراردادهای بین‌المللی هرچه مواد شیمایی جنگی داشت را بود را نابود کرد و غربی‌ها نیز به این کار سوری‌ها شهادت دادند.

امام‌جمعه سیاهکل ضمن تبریک به مناسبت عید مبعث، گفت: هیچ‌چیز بالاتر از قرآن نیست و کسی نمی‌تواند بالاتر از آن را بیاورد و این همان معجزه پیامبر گرامی اسلام است که عمل به آن موجب رستگاری می‌شود.

شکسته‌دل با بیان اینکه دعا در ماه رجب مستجاب می‌شود، ابراز کرد: هرکس که می‌تواند در این روزهای باقی‌مانده ماه مبارک رجب روزه بگیرد و اگر نمی‌تواند صدقه بدهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه