افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۹۷

ر این اساس حقوق بخشی از بازنشستگان در سال آینده به سقف حداقل ۲ میلیون تومان می رسد و این سیاستی است که در خصوص هر دو صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین بازنشستگان تامین اجتماعی اجرا می شود.

افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۹۷

به گزارش ۸دی، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه مراسم قرعه کشی وام ضروری بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی سال‌های گذشته سیاست افزایش حقوق بازنشستگان را دنبال کرده است و تاکنون حقوق بیش از ۳ هزار نفر از بازنشستگان به صورت پلکانی افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر با تاکید رئیس جمهور، مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای افزایش پلکانی حقوق بازنشستگان اختصاص پیدا کرده است و اگر بودجه تعیین شده کفاف بدهد این اعتبار را افزایش(Increase) خواهیم داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: بر این اساس حقوق بخشی از بازنشستگان در سال آینده به سقف حداقل ۲ میلیون تومان می رسد و این سیاستی است که در خصوص هر دو صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین بازنشستگان تامین اجتماعی اجرا می شود.

ربیعی تصریح کرد: در حال حاضر بازنشستگان(retireds) حداقل حقوق یعنی ۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان دریافت می کنند که این مبلغ با اجرای سیاست های فعلی تا ۲ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: علاوه بر افزایش پلکانی حقوق بازنشستگان، درصدی هم مثل سایر گروه‌ها به حقوق این افراد اضافه خواهد شد که درصد آن هنوز مشخص نشده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه