نماینده مردم رشت مطرح کرد

انقلاب درونی در انتظار آل سعود با به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی از سوی آل سعود منتج به انقلاب درونی عربستان می‌شود.

انقلاب درونی در انتظار آل سعود با به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی

به گزارش هشت دی،جبار کوچکی نژاد  در رشت با اشاره به اعلام به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی از سوی آل سعود اظهار کرد: آل سعود با اعلام موضع اخیر خود برای رژیم صهیونیستی حق دفاع قائل شده و در تلاش است تا خود را به‌عنوان ژاندارمری منطقه معرفی کند.

وی با اشاره به رابطه دیرینه آل سعود با استکبار و سازمان‌های جاسوسی افزود: آل سعود سال‌ها است که روابط پنهانی با رژیم صهیونیستی داشته و روابطشان با سازمان‌های جاسوسی بر تمام ملت‌ها روشن است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت گفت: به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی از سوی ولی عهد جوان آل سعود یک رویدار تازه‌ای نیست.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با رد ادعای آل سعود مبنی بر اینکه ایران عنصر ناامن کننده در منطقه است تصریح کرد: آل سعود ایران را محور شرارت منطقه می‌داند و این بیانگر این مسئله هست که آل سعود دست‌نشانده رژیم صهیونیستی است.

کوچکی نژاد با بیان اینکه حمایت رسمی آل سعود از رژیم صهیونیستی ماهیت صهیونیستی آل سعود را بر همگان مشخص کرده افزود: با اعلام به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی از سوی آل سعود ایران در قدمی بالاتر قرار گرفت و ملت‌های منطقه ازجمله مردم عربستان از وابستگی بیش‌ازحد آل سعود به رژیم صهیونیستی و استکبار مطلع شدند.

نماینده مردم رشت در مجلس شوری اسلامی اقدام به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی از سوی آل سعود را منتج به انقلاب درونی عربستان دانست و گفت: اعلام موضع جدید آل سعود باعث شد تا مردم تکلیف خود را با حکومت سعودی مشخص کنند و ما به‌زودی شاهد تحرکات و انقلاب داخلی عربستان خواهیم بود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه